Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

Adrenalin (45) adrenalin (286) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-10-25 – Címkék: volkswagen autó élményhajsza augmented reality – írta: ad-renalin

Leugrik a plakátról az új VW Bogár

2011-10-25 – Címkék: volkswagen autó élményhajsza augmented reality



Az új Bogár prezentálásához a Volkswagen Kanada igen szép és ambiciózus vállalkozásba fogott: egy külön app segítségével a felhasználók az utcán állva élvezhetik, ahogy szó szerint megelevenednek a Bogár-plakátok.

A kampány a helyi Times Square, a torontói Dundas Square plakáttengerében található, valamint torontói és vancouveri megállókban. A VW célja az volt az ugrálós, hiperaktív kampánnyal, hogy a Bogár előző, nőies változatától elszakadva megmutassák, a kicsi kocsi újra száguld. 

 

Az egészhez sajnos nem tartozik tv-szpot, de az alábbi videóban láthatjuk az autót és a táblákat is működés közben. A kampány egyébként a Red Urban ügynökség munkáját dicséri.  


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr93328605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AmbientKitchen · http://www.szabiszakalla.com 2011.10.26. 11:39:34

Ötletes ál-ambient megoldás, már mi is felfigyeltünk rá.
Olcsó közterületi megoldás, csak a grafikust kell megfizetni hozzá:)