Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-08-30 – Címkék: internet kardashian élményhajsza sears – írta: ad-renalin

Visítozós ruhák visítozós lányoktól

2011-08-30 – Címkék: internet kardashian élményhajsza sears



Mit teszel, ha az áruházláncodat menővé és fiatalossá szeretnéd varázsolni? Lehet operálni humorral, lendülettel, be lehet hozni a képbe ismert és példaképpé vált sztárokat, hogy támogassák a márkádat. És be lehet hozni visítozós buta libákat, mint a Sears.

 

Elkényeztetett, divatőrült csajként felkapaszkodni egy szexvideóval a celebek közé, majd egy családi trash-realityn át eljutni az ismert celebek közé. Kim és a többi Kardashian-nővér pontosan ezt csinálta, a Sears áruházlánc pedig azt gondolta, ők lesznek a megfelelő reklámarcok a divatcentrikus közönség becsábítására.

 

Az eredmény egy tévészpotnyi hülyepicsáskodás és sikoltozás, ha a Sears helyében lennénk, mi kiadnánk a biztonsági őröknek, hogy ne engedjék át a kapun a nővéreket. Vagy talán a vásárlók azt gondolják, ezek a csajok őrülten trendik és azt akarják majd viselni, ami miatt sikoltoztak a reklámban? A vicc az, hogy ez csak a ruha: sokkal nagyobbat ütött volna a reklám, ha a drága lányok fúrót és mosogatószert vesznek - ja, nyilván arra sose lesz szükségük.

 

Az a Sears, amelynek a világ első hitelkártyáinak egyikét, valamint a chicagói Sears-tornyot köszönhetjük, visítozós szilikoncelebekkel reklámoztat. Ide ki lehetne találni valamilyen alázós szóviccet arról, hogy miknek a kollekciója lehet a frissen bemutatott Kardashian-válogatás, de inkább csak szomorúan hallgatunk és megnézzük mégegyszer a reklámot. Pose preeeeettyyyyy!

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr143190752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.