Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-05-27 – Címkék: szavazás május hazaipálya – írta: ad-renalin

Ki volt május legjobbja?

2011-05-27 – Címkék: szavazás május hazaipálya



Itt a tavasz (nyár), vele együtt pedig a májusi legfeltűnőbb online kampányok: rovatunkban ismét összeszedtük az ötleteket, hogy kedves olvasóink megszavazhassák, ki volt május legjobbja.

 

1. Fressnapf: Kedvenc verseny

Aki fent van a Facebookon, minden bizonnyal találkozott ismerősei kedvenceinek képeivel. A Fressnapf Kedvenc verseny a macskákat és a kutyákat versenyezteti óriási sikerrel: a Facebook-oldal eszméletlen tempóban gyűjti a rajongókat, a március végi 11 ezerről mára több mint 160 ezerre növelték ezt a számot.

 

2. SPAR: Vitamintáska

Utalványokért és a tervük megvalósulásáért indulhatnak kreativitásukat kiélni a felhasználók a SPAR szatyortervező microsite-ján. A történethez hozzátartozik, hogy a honlapra felfigyelt a 9gag.com nemzetközi mém/humoroldal, angol nyelven bíztatva nemi szervek rajzolására a júzereket. Szerencsére azonban nem mindenki csak trollkodni akar, van itt Star Wars-os, politikai üzenetes, streetart-szerű szatyor is, az egyszerűtől az egészen művésziig.

 

3. Csibor zenekar: albumbemutató

Egészen zseniális módját választotta a debütálásnak a Csibor zenekar, amely Twitteren, Facebookon, MySpace-en és a Blog.hu-n is megtalálható. Hétszámos lemezüket ugyanis különféle blogokon mutatják be számonként: így egy-egy szám került a Szakítósblogra, a Munkahelyi Terrorra, a Mandinerre, a Csajok és Pasik blogra, az Urbanistára, a teljes albumot pedig az LD Kritika oldaláról lehet letölteni.

 

4. Blikk: Brian a birka

A legújabb szabógyőzős kampányban a kisgyerek és a kutya után egy túlságosan is ragaszkodó birka szerepel, 4 epizódos websorozattal, Facebookos rajongói oldallal. A készítők minden bizonnyal jól szórakoztak a vérbirkás jelenetek készítésekor, más kérdés, hogy az egyelőre viszonylag kevés rajongóval bíró Brian mit fog kommunikálni most, hogy már lement az összes róla szóló kisfilm. Beeeeee-jön? (Elnézést, nem hagyhattuk ki a birkás szóviccet:)

 

5. Burn: RadioBRO 91.4

A lassan szétcsúszó magyar rádiós piacon üde jelenség a Burn óriáskampánya, amelynek keretében egy hónapra frekvenciára állították ezt az urbán-rádiót. A BRO eseményekkel és kommunikációval dús kampánya gyönyörűen szervezett, egészen a matricákat felragasztgató deszkás srácoktól a minimalista, de Facebookra alapuló saját honlapon át a Facebook-oldalig, ahol már azelőtt 3000 rajongót sikerült összegyűjteni, hogy a rádió megszólalt volna. A BRO egy hónapja nemsokára lejár, érdeklődve figyeljük, mit kezd majd a Burn a rajongók hadával. 

 

6. T-mobile: Überfun

Szintén egy bevonós játék, a T-Mobile arra ösztönzi a júzereket, hogy a Facebook-alkalmazáson keresztül "turbózzanak fel" egy-egy ötletet. Nagy kérdés, hogy a fiataloknak van-e mindennél jobb sztorijuk, vagy hogy részt akarnak-e venni az ötletelésben - eddig úgy tűnik, részben igen.

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr982936478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exo · http://addict.blog.hu/ 2011.05.27. 14:36:30

Jó kis válogatás! Kösz! :)

Amúgy remélem letiltja a Facebook a Fresnapf oldalát a törvénytelen nyereményjáték miatt! Felháborító, hogy még mindig ennyien tesznek a FB játékszabályzatára...