Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-01-24 – Címkék: yahoo játék reklám élményhajsza – írta: ad-renalin

Yahoo-játékok a buszmegállókban

2011-01-24 – Címkék: yahoo játék reklám élményhajsza



A buszmegállók kihasználására láttunk már érdekes ötleteket, a Yahoo azonban még az érintőképernyős reklámozást is megtoldotta egy lépéssel: San Francisco utcáin ugyanis a buszra várakozók nem csak reklámot nézegethetnek a kihelyezett 72 inches kijelzőkön, de konkrétan egymás ellen játszhatnak a négy játék egyikét választva.

 

Bus Stop Derby névre keresztelt kampány során 20 buszmegállóban szállhat be bárki a vetélkedésbe, az egyes kerületek pontszáma és az aktuális állás pedig pontosan követhető a verseny honlapján. A két hónapon keresztül zajló verseny nyereménye egy ingyen buli a nyertes környéken, a vírusklipjeiről ismert OK Go zenekar fellépésével, február 5-én. Hangosan követeljük Budapestre a játékot, már csak a mókafaktor miatt is, ráadásul lehet vele egyedül is játszani.

A legújabb hírek szerint pontosan így gondolta San Francisco utazóközönsége is: a ScreenMedia szerint a játék első 9 hetében több mint 150 ezren kapcsolódtak be, a kampányt lebonyolító Clear Channel Outdoor pedig már meg is kezdte a derbi telepítését Washington D.C.-ben.  

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr292685389

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.