A buszmegállók kihasználására láttunk már érdekes ötleteket, a Yahoo azonban még az érintőképernyős reklámozást is megtoldotta egy lépéssel: San Francisco utcáin ugyanis a buszra várakozók nem csak reklámot nézegethetnek a kihelyezett 72 inches kijelzőkön, de konkrétan egymás ellen játszhatnak a négy játék egyikét választva.
A Bus Stop Derby névre keresztelt kampány során 20 buszmegállóban szállhat be bárki a vetélkedésbe, az egyes kerületek pontszáma és az aktuális állás pedig pontosan követhető a verseny honlapján. A két hónapon keresztül zajló verseny nyereménye egy ingyen buli a nyertes környéken, a vírusklipjeiről ismert OK Go zenekar fellépésével, február 5-én. Hangosan követeljük Budapestre a játékot, már csak a mókafaktor miatt is, ráadásul lehet vele egyedül is játszani.
A legújabb hírek szerint pontosan így gondolta San Francisco utazóközönsége is: a ScreenMedia szerint a játék első 9 hetében több mint 150 ezren kapcsolódtak be, a kampányt lebonyolító Clear Channel Outdoor pedig már meg is kezdte a derbi telepítését Washington D.C.-ben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.