Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2011-01-11 – Címkék: reklám film autó botrány vírusfilm élményhajsza – írta: ad-renalin

Túlságosan szókimondó Dacia-reklám

2011-01-11 – Címkék: reklám film autó botrány vírusfilm élményhajsza



Vannak olyan tévéreklámok, amelyek bár nem sértik a józan erkölcs (és ész) határait, mégis betiltják őket bizonyos országokban. Ezek az alkotások legtöbbször a túlzottnak ítélt erotikus tartalom, vagy a brutális jelenetek miatt kapnak piros lapot – ami után már csak a neten közvetíthetik tovább a márkaüzenetet.  Érdekes belegondolni, hogy ilyenkor sok-sok átdolgozott óra és kreatív szakember munkája megy "kárba", akik valószínűleg nem is sejtették, hogy ez lesz.

 
Ellentétben a holland Artcore produkciós cég munkatársaival, akik nagyon is jól tudták, hogy nem fogják adásba adni a Dacia számára készített filmjüket. A humoros, ám annál szókimondóbb spotban balkáni alkudozással vásárolnak egy Dacia Dustert, amely az európai minőséget képviseli, mégis román áron lehet hozzájutni. A szokatlan szituációban olyan mondatok hangzanak el, mint például: „Lefogadom, hogy a hátsó ülésen csináltad anyáddal, és közben apád végignézte.” vagy „Odateszem a fa**om a bajszod alá te koszos cigány.”
 
A reklámfilm rendkívül gyorsan terjed a Youtube-on, köszönhetően a „betiltott” szócskának a videó nevében, amire mindig vevők az internetezők. A terv tehát bevált, sikerült egy olyan filmet készíteni, ami nemcsak, hogy sok emberhez eljutott, de szókimondóságával ki is emelkedik az átlagos autóreklámok közül. Ti mit gondoltok róla? Humorosnak, netán sértőnek találjátok?
  

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr952685381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pók · http://poooOOoook.blog.hu 2011.06.08. 19:33:08

Sértőnek találom, hogy 2011-ben Dacia néven lehet autót árusítani. Nekem ez a név pontosan azt a balkáni fost jelenti, amit ez a reklám valamennyire megmutat. Tehát a reklám pontosan illik a márkanévhez...

Logan Grimnar 2011.06.09. 09:34:59

Ez a reklám pontosan illik a szőröstalpú románok fostalicska autójához. Hol itt a probléma?