Vezess autót az interneten!
Vezess autót az interneten!

Már épp itt volt az ideje egy ilyen kampánynak. Sokat kellett rá várni, de végül valaki megcsinálta. Az Egyesült Államokban, a lehetőségek (és pénz) birodalmában egymásra talált a kreativitás és a kurázsi, hogy olyan márkaélményt nyújtson az embereknek, amiben még nem volt részük.
 
Egy Mitsubishi kampányáról beszélünk, amelyben végre igazi autót vezethetünk az interneten keresztül, valós időben, valós helyszínen. Az ötlet az új Outlander Sport ...
Dugd meg a női barátokat is
Dugd meg a női barátokat is

Az Axe idáig is úgy tekintett a csajokra, mint megszerezhető prédákra, akik a termék illatától azonnal bevadulnak és a férfiakra vetik magukat. Megszámlálhatatlanul sok kampány épített erre a koncepcióra, de Brazíliában még ennél is tovább mentek. A dél-amerikai országban ugyanis azt sugallják a potenciális vásárlóknak, hogy az idegen nők mellett a női barátokat is csábítsák el, azaz fektessék le.
 
A kampányhoz készült reklámfilmekben a lúzer alkatú ...
Óvd a környezetet, különben megdöglesz
Óvd a környezetet, különben megdöglesz

Nehéz megfelelő szavakat találni az alant lévő reklám láttán, amely annyira sokkoló, hogy nem merték leadni a tévében. A 10:10 szervezet TCR-kampányának célja, hogy rávegye a brit embereket, csökkentsék az ország széndioxid-kibocsájtását 10%-al az idei év végére.  A „No pressure” („Semmi kényszer”) nevű videókban olyan hírességek szerepelnek, mint Gillian Anderson, Peter Crouch, Ledley King és David Ginola, a rendező pedig az a Franny Armstrong, aki a ...
Cox és Arquette plüssjelmezben hancúrozik
Cox és Arquette plüssjelmezben hancúrozik

Az Egyesült Államokban 15 másodpercenként bántalmaznak egy nőt a hozzátartozói, családtagjai. Bár ez az adat már önmagában is megdöbbentő, az OPCC -nél mégis úgy érezték, több kell a figyelemfelkeltésre. Ezért csináltak egy olyan vírusvideót, amelyben megvan minden ahhoz, hogy az emberek megosszák ismerőseikkel és elkezdődjön egy olyan párbeszéd, ami nagyban hozzájárulhat a probléma megoldásához, vagy legalább a mérsékléséhez.
 
A videóban a ...
Peep-show a kirakatban
Peep-show a kirakatban

Az amerikai Daffy’s ruhamárka egy meglehetősen pikáns akcióval próbálta felhívni a figyelmet az őszi kollekciójára. A New York-i üzletének kirakatába női- és egy férfi modelleket rakott, akik az utcán kószáló emberek szeme láttára cserélgették a ruháikat. A nőzők sms-ben kommunikálhattak a modellekkel, akik megtettek (majdnem) bármit, amit kértek tőlük.
 
Nem ez az első alkalom, hogy egy ruhamárka embereket költöztet egy kirakatba. Tavaly karácsonykor az ...
A legjobb legrosszabb film
A legjobb legrosszabb film

Vannak rossz filmek. Vannak még rosszabb filmek. És van a Troll 2 . Az idén 20 éves trash movie etalonnak számít a zs-kategóriás mozik között – nehezen találni olyan alkotást, amely alulmúlná sztoriban, rendezésben vagy színészi játékban. Ez a klasszikus mégis rajongók és hívek tömegeit termelte ki, akik fan-siteokat készítenek, sőt különféle összejöveteleken öltöznek be kedvenc szereplőjük maskarájába. De nincs ebben semmi meglepő, hiszen manapság sok ...
süti beállítások módosítása