Embereket öl a WWF
Embereket öl a WWF

A szibériai tigris a legnagyobb testű tigris, és a legritkább alfaj. A huszadik század elején még kilenc alfaj volt és százezer tigris élt világszerte, de az embernek és a vadászatnak köszönhetően három azóta kipusztult – a jávai, a bali és a kaszpi tigris. Mára a kihalás szélén álló ritka állatfaj állománya világszerte csak néhány száz egyedből áll.

Hogy felhívja az oroszok figyelmet erre a problémára, a WWF egy rendkívül kreatív, ám annál durvább ...
2 éves az ADrenalin
2 éves az ADrenalin

 
557 post
Több mint 1 millió látogató
92 Index címlap
Megszámlálhatatlanul sok komment
 
Így lehet összefoglalni azt az elmúlt két évet, amely alatt megpróbáltuk összeválogatni nektek a legjobb és legizgalmasabb reklámokat. Köszönjük a támogatásotokat és azt, hogy olvastatok minket. A jövőben még inkább azon leszünk, hogy minőségi tartalommal, szórakoztatóan és informatívan tájékoztassunk benneteket a reklámvilágban zajló eseményekről. A következő ...
Nagyon ütős TCR-kampány
Nagyon ütős TCR-kampány

Sokféleképpen lehet társadalmi célú reklámkampányt készíteni. Vannak, akik a humorra és játékosságra, mások a sokkolásra és az elgondolkodtatásra esküsznek. De legyen bármi is a koncepció, abban egyetérthetünk, hogy ezeknek a reklámoknak a szemek és a fülek mellett bizony a szíveket is meg kell ragadniuk. Hiszen a minket körülvevő, amúgy is zajos reklámvilágban másodpercenként érnek az impulzusok, melyekből csekély marad meg hosszútávon. Ha változtatni ...
Még mindig a TV az ász
Még mindig a TV az ász

Bár az utóbbi évek azt mutatják, hogy a reklámköltés egyre inkább tolódik a web irányába, sok márka még mindig a televíziót érzi a tutinak. Nem lehet hibáztatni őket, hiszen a lakosság nagy része még mindig hozzá van nőve a dobozhoz, ott a legkönnyebb elérni őket.
 
Erre alapozta legújabb kampányát az angliai thinkbox médiaügynökség is, amely egy szerethető és vidám sztorival mutatja be a televízió különleges varázserejét. A film mellett a weboldalon ...
Greenpeace vs. Facebook
Greenpeace vs. Facebook

Egyre csak növekszik azoknak a száma, akik a Greenpeace év elején indított Facebook-ellenes kampányához csatlakoztak. Az „unlike coal” szlogennel futó kampány különlegessége, hogy a toborzást a közösségi háló felületein teszi, ahol az akcióhoz már több mint 600 ezer felhasználó csatlakozott.
 
A Facebook tavaly novemberben adott ki elsőként sajtóközleményt arról, hogy a megnövekvő felhasználói igények kielégítésére szerverközpontot kíván ...
süti beállítások módosítása