Az életet is nézd, ne csak a mobilod!
Az életet is nézd, ne csak a mobilod!

A világon egyre több okostelefon talál gazdára , ami alapjaiban változtatja meg az emberek információhoz fűződő viszonyát. Nokia, iPhone, Android készülékek furakodnak be zsebeinkbe, átformálva mindennapjainkat, szokásainkat és közösségi életünket. Az egyre sokoldalúbb készülékek és az online életstílus napi rutinná válik – amelynek vannak pozitív és negatív vonzatai is egyaránt.  Mivel a pozitív dolgokról viszonylag sokat hallani, de a negatívakról ...
Zuhanyoznál Mahír oszlopban?
Zuhanyoznál Mahír oszlopban?

A Palmolive moszkvai gerillaakciójában szereplő hölgy bizony nem tudott ellenállni, lezuhanyozott. A város szívében lévő, márkázott reklám-zuhanyzóba olyan természetességgel mászott be, mintha csak a fürdőszobájában lenne. Nem zavarta, hogy emberek tucatjai bámulták, ledobta ruháit és nekilátott a tisztálkodásnak.
 
Kb. ennyiből állt az akció, ami után a szexi hostess olyan gyorsan távozott, ahogy megjelent. A videó biztosan keringene a nagyobb ...
Faithless feat. Fiat
Faithless feat. Fiat

Mint arról a Kreatív Online már korábban beszámolt , egyedülálló kezdeményezés jött létre a Faithless és a Fiat között, hiszen a zenekar és az autógyártó cég elkészítette minden idők legelső reklám-klippjét, egy úgynevezett prommercial-t. A Faithless „ Feelin’ Good” című számához készült három perces filmet az angol Big Brother legújabb szériájának reklámszünetében mutatták be. A klipben nincs Fiat logó és direkt utalás a márkára, csupán az ...
A barátságos HIV Maci
A barátságos HIV Maci

Furcsa kreatív energiák szabadulnak fel az ügynökségeknél, ha egy AIDS/HIV prevenciós kampányt kell készíteni. Az alattomos kórt ábrázolták már Hitlerrel , animált fütyivel , nyelvre húzott kotonnal és sok-sok egyéb bizarr ötlettel. Persze érthető a mechanizmus, hiszen át kell törni a reklámzajon és az emberek ingerküszöbén, muszáj valami szokatlant készíteni.
 
Nincs ez másképp most sem, hiszen a német Zeitsprung Commercial ügynökség is egy igencsak ...
Egy zacskó élete
Egy zacskó élete

Zseniális áldokumentumfilmet készített a Heal the Bay nevű nonprofit szervezet, amely Kalifornia partjait és a Csendes-óceánt hivatott védelmezni. A négyperces videóban egy műanyag zacskó életútját kísérhetjük figyelemmel, a megvásárlástól egészen az óceánig – ahol több millió társával együtt békében éldegélhet és pusztíthatja a környezetet.
 
A film csak úgy tobzódik a szarkazmusban, megfordítva mutat egy olyan társadalmi problémát, amire oda ...
süti beállítások módosítása