Nyári akció
Nyári akció

A jövő héten szabadságon van az ADrenalin, ezért a megszokottnál jóval kisebb lesz majd az aktivitás. De nemsokára jövünk vissza, hogy újra belevessük magunkat a reklámok fantasztikus világába. Addig is, kellemes időtöltést mindenkinek és szép nyarat!  
 
Fesztivállapot a márkáknál
Fesztivállapot a márkáknál

Már javában dúl idehaza a fesztiválszezon, ami az embereknek remek szórakozási lehetőséget, a márkáknak pedig kiváló kommunikációs kapaszkodót nyújtanak. Az egész éves eseménysorozatot a Magyar Turizmus Zrt. idén a Fesztiválok Éve 2010 kampányban népszerűsít – meglehetősen intenzíven. Van microsite , Facebook oldal , Twitter profil , kültéri megjelenések, flyerek és katalógusok, hostess akciók, és egy –külön erre az évre kialakított –  hasznos ...
Hideg sör telefonhívásra
Hideg sör telefonhívásra

Gondolom te is utálod, mikor a nagy nyári melegben szinte percek alatt felmelegszenek a söreid, így a másodikat és harmadikat már nem ihatod olyan nagy élvezettel, mint az elsőt. Nos, Hollandiában nincs többé ilyen problémája az emberek, hiszen a Grolsch egy olyan szolgáltatást indított, amiben hűtővel ellátott motoros futárok szállítják ki a márka jéghideg sörét a rászorulóknak – szinte ingyenesen. Csak azért szinte, mert a delikvenseknek a hűvös ...
Justin Bieber – A közösségi média áldozata
Justin Bieber – A közösségi média áldozata

Bizonyára mindenki tudja, hogy mi itt az ADrenalinnál nagy hívei vagyunk a közösségi médiának . Többször is írtunk már az előnyeiről, a benne rejlő lehetőségekről és az emberekre gyakorolt hatásáról. Rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a márkák jelen legyenek ebben a világban, ami nélkül manapság már szinte elképzelhetetlen a marketingkommunikáció.
 
Arról viszont még keveset beszéltünk, hogy milyen veszélyeket tartogathat ez a közeg, főleg ha néhányan ...
Politikusok vs. Rockerek
Politikusok vs. Rockerek

Az elmúlt évben az olaszországi politikai elit több balhéban volt benne, mint korábban bármikor.  A városvezetők, a helyi kormányzók és a miniszterelnök, Silvio Berlusconi is folyton belekeveredett valamilyen botrányba – aminek rendszerint köze volt a szexhez, droghoz vagy prostitúcióhoz. Úgy tűnik, hogy a politikusok átvették azoknak a szerepét, akiket ténylegesen megilletne az ilyesfajta viselkedés, azaz a rockerekét – legalábbis ezt állítja az olasz Rolling ...
Argentína örülhet
Argentína örülhet

Diego Maradona már nem fog meztelenül körbefutni a Buenos Aires-i obeliszk körül, a Pepsi nem vetkőzteti le Argentínában a termékét, és nem fog örömmámorban ünnepelni egyetlen ottani drukker sem. A péntek délután elszenvedett vereség sárba tiporta az ország önbecsülését és az állampolgárok játékosokba vetett bizalmát. A sok negatívum mellett azonban van mindennek egy pozitív vonzata is. Kattintsatok a videóra és kiderül, hogy mi az!  

Ez a reklámfilm Arany ...

A márka neve: Klapka
A márka neve: Klapka

Majdnem katona, színész, artista, táncos, halálra ítélt embercsempész, kocsmáros, reklámügynök, autólízing pioneer, zálogházas, dióspecialista. Mindenekelőtt pedig nagy mesélő. Erre mondják, ha nem volna, biztos ki kéne találni. De van, sőt, még mindig hatalmas egója teljes életnagyságban a rendelkezésünkre állt, és a nőkön kívül minden tipikus Klapka téma a terítékre került. Az ADrenalin az idén 82 éves, örökifjú Klapka Györggyel beszélgetett.
 
...
süti beállítások módosítása