Klapka beintett az államnak
Klapka beintett az államnak

Ha egy pasi felemel egy roggyant táblát és azt mondja, Vámház körút 9, pontosan tudjuk, mire gondol. Ő Klapka György, a rendszerváltás nagy sztárja, aki a rosszul megírt törvényeivel verte át a magyar államot. Aki saját bevallása szerint egy reklámfenomén, folyamatosan szerepel a bulvársajtóban, de nem szereti (állítólag). Hétfőn mindent megtudhatsz Klapkáról, itt, az ADrenalinon.
 
Elátkozta a focistákat a Nike?
Elátkozta a focistákat a Nike?

Kevés olyan ember van, aki ne látta volna azt a vébére készült  Nike reklámot , ami jó pár hétig lázban tartotta az egész világot. A filmben megtapasztalhattuk, milyen hatással van emberek millióira, no meg persze a futballsztárok életére egy ügyesen elrúgott labda, egy jó cselezés vagy egy elvesztett labda.
 
A giga-költségvetésű reklámban óriási nevek szerepeltek, amelyek közül furcsa módon szinte mindegyik kihullott a rangos sporteseményről – mintha ...
Ne packázz a pandával!
Ne packázz a pandával!

Itt van egy tipikusan olyan reklámkampány, ami biztosan meg fogja osztani a nézőközönséget. Az egyiptomi Panda Sajt tévéfilmjeiről van szó, amelyek egyszerre humorosak és komolyak, könnyedek és mégis nehezen emészthetők – akárcsak egy hosszan érlelt feta sajt.
 
A három filmben olyan embereket láthatunk, akik valamilyen oknál fogva nem kérnek a sajtból az adott szituációban. Ez már egy furcsa indítás, főleg egy FMCG terméknél, amit rendszerint két pofára ...
Tűzijáték, árvíz, Facebook-forradalom
Tűzijáték, árvíz, Facebook-forradalom

Néhány évvel ezelőtt a civil mozgalmak javarészt utcai tüntetéseket, petíciók aláírását, vagy csoportos akciókat jelentettek. Ha az emberek véleményt akartak formálni valamiről, csak hosszas szervezkedés, utánajárás és koordináció mellett tehették meg, kint az utcán. Aztán jött az internet, ahol minden könnyebbé, gyorsabbá vált – ám sokszor még így is nehéz volt az ügy mellé állni: bonyolult volt aláírni a petíciót, az emberek nem küldték tovább ...
iPhone4 vs HTC Evo mesefigurákkal
iPhone4 vs HTC Evo mesefigurákkal

Az iPhone 4-re manapság nagyon rájár a rúd. Nem elég, hogy kiderült, a mobil eldobja a jelet , ha két ponton is megérintjük, a vetélytársak – hol nevüket felvállalva, hol névtelenül – is földig alázzák az új készüléket.
 
A múltkori ál-bennfentes videó után most egy másik film is napvilágot látott, amely a megjelenése óta (6 nap) már több mint félmilliós nézettséget produkált és a második helyen szerepel a Viral Video Charton . Az amatőr videó, ...
Ember-reklám a busz oldalán
Ember-reklám a busz oldalán

Ki reklámozhatna hatékonyabban egy pénzügyi szolgáltatót, mint egy elégedett ügyfél? Senki. Ezért készített az olasz ING Direct egy meglepően szokatlan, ám annál figyelemfelkeltőbb kampányt, amiben boldog kliensek mesélnek a vállalatról és a szolgáltatás minőségéről. Idáig nem lenne ebben semmi különleges ezernyi ilyen klisés megoldást láthatunk mindenfelé –, csakhogy a biztosító ezeket az embereket fogta és felrakta óriásplakátra, valamint a ...
Borotválkozó homoszexuális puma
Borotválkozó homoszexuális puma

Igen, tudjuk, hogy kicsit szenzációhajhászra sikerült a post címe, de higgyétek el, nem túloztunk. A gyümölcsleveket forgalmazó francia Orangina legújabb reklámfilmjéről beszélünk, amiben tényleg egy borotválkozó pumát láthattok, aki narancslevet használ aftershave-ként – ráadásul a jelenet végén  (teljesen érthetetlenül) egy homoszexuális utalás is tovább bonyolítja a filmet. A reklámot betiltották a francia tévék, de a videómegosztókon szárnyra ...
Microsite-temető
Microsite-temető

Különös videók kószálnak a kibertérben, gazdátlanul és magányosan. Némelyikük évek óta, mások már sokkal régebben keringenek a világhálón. Mint szélnek eresztett apró kis papírhajók, úgy sodródnak a digitális óceán véget nem érő hullámain. Furcsa és szokatlan, olykor titokzatos mondanivalójukat pedig csak azok érthetik meg igazán, kik a megfelelő időben akadnak rájuk.
 
Miről beszélek? A reklámszakma modern fegyveréről, a kampányok ...
Fizess mosollyal egy fagyiért
Fizess mosollyal egy fagyiért

Emlékeztek még azokra az időkre, mikor gyerekként szinte extázisban vártuk, hogy anyu fagyit vegyen nekünk, amit aztán fülig érő mosollyal az arcunkon gyorsan betoltunk?
 
Az Unilever nagyon is jól emlékszik erre, ezért létrehozott egy interaktív fagylalt-automatát, amely az emberek önfeledt mosolyáért adott jégkrémet. A különleges installáció – melyet a Cannes-i Reklámfesztivál helyszínén próbáltak ki – meg tudta állapítani a járókelők korát, nemét, ...
süti beállítások módosítása