Megoldás a gyorshajtók ellen
Megoldás a gyorshajtók ellen

Hogyan lehetne rávenni az autósokat arra, hogy betartsák a sebességi korlátokat? Ezt a kérdést tette fel a Volkswagen Fun Theory versenyének győztese, Kevin Richardson. Az amerikai fiatalember megoldása arra épít – akárcsak a többi pályamunka –, hogy az embereket könnyebb úgy rávenni valamire, ha szórakoztatjuk őket, örömet nyújtunk nekik.
 
Így találta ki a sebességmérő lottójátékot, ahol a szabályosan közlekedő autósok "játszhatnak" a ...
Baszott Pokol – a sör
Baszott Pokol – a sör

Az Európai Unió védjegy hatósága engedélyezte egy német sörgyártó cégnek, hogy „Fucking Hell” néven forgalmazza söreit. Mindezt azért sikerült elérniük, mert bebizonyították, hogy Ausztriában létezik egy Fucinkg nevű település , amelynek számos utcáját is Fucking-nak neveztek el – csak, hogy az emberek baszottul tudják merre járnak.
 
A város polgármester, Franz Meindl persze nem túlzottan örül a döntésnek, főleg mivel nincs is sörkészítő ...
Felmosó-polip, toalett-kacsa, üvegtisztító-rája
Felmosó-polip, toalett-kacsa, üvegtisztító-rája

A környezetbarát termékeket forgalmazó Natures Organics elindította első kampányát a „Föld választása” nevű termékcsaládjához, amely otthoni tisztítószerekből áll. A 20 évvel ezelőtt alapított ausztrál vállalat elkötelezett híve a természet megóvásának, így spotjukban is ezt kívánják erősíteni.
 
A negatív példákat bemutató filmben sokféle bántalmazott állatot láthatunk: tengericsillagot a mosogatóban, ráját a zuhanyzóban, kacsát a ...
Cigi vagy cápa?
Cigi vagy cápa?

Rég láttunk már akkora ökörséget reklámfilmben, mint az alant látható félperces Nicorette spotban. A tipikusan „olyan rossz, hogy az már jó” kategóriába tartozó film azt próbálja kifejezni a maga sajátos módján, hogy a leszokóban lévő dohányosoknak mindig a cigin jár az agyuk. De, amint elkezdik használni a nikotin-cukorkát, rögvest visszatér az eszük és olyan dolgokkal törődhetnek, amik igazán fontosak – mint például a cápákkal.
 
Tisztán ...
Jézus és a Kit Kat
Jézus és a Kit Kat

Az elmúlt hetekben kialakult feszültség a Nestlé körül erősen csökkentette legnagyobb márkájának, a Kit Kat-nek a reputációját. Az internetezők és a bloggerek most megint a csokiról beszélnek, de már egy sokkal pozitívabb környezetben. A beszéd tárgya nem más, mint a tavalyi online médiahack-jük, ami érdekes módon csak most jutott el a világháló nagyobb közönségéhez, különösen az európaiakhoz.
 
A lehengerlően egyszerű, olcsó és hatékony kampány ...
6 zavarba ejtő reklámfilmes paradigma
6 zavarba ejtő reklámfilmes paradigma

A reklámfilmek kétszínűek. Szeretnék, hogy bámuljuk és imádjuk őket, de annyira mégsem, hogy átlássunk a valótlan és sokszor idióta mivoltukon. Azt akarják, hogy odafigyeljünk rájuk, de ne vegyük észre, hogy igazából mi a fene történik a képernyőn. És mi, a nézők, mindent benyelünk, nem kételkedünk, s talán még azt is elhisszük, hogy a vér kék színű; a joghurttól kiegyenesedik a belünk; a kutyakaját mesterszakácsok főzik; és a sampon úgy néz ki, ...
Liptay Gabriella
Liptay Gabriella

 

„Megbízhatóan jó minőséget kínálunk a kommunikációban is”
 
Biológus semmiképpen nem akart lenni, a szociálpszichológiáért viszont sokáig rajongott, végül kommunikációs szakember lett. A legnagyobb telekom cég lakossági márkáinak kommunikációjáért dicsérhetjük, vagy éppen szidhatjuk. Liptay Gabriellával beszélget az ADrenalin.
 
A nagy port felvert T-csoport márkaváltással kapcsolatban úgy nyilatkoztál: ”A cég a sajátosan magyar íz felől ...
süti beállítások módosítása