A világ legérdekesebb férfija
A világ legérdekesebb férfija

Tagadhatatlan, hogy az elmúlt években kialakult egy Chuck Norris kultusz, amely az egész világon szedi az áldozatait. A Facebookon például 31 ezer ember rajong a mesterért, aki  már megpróbált elszámolni a végtelenig, és sikerült neki, kétszer. Képességei nem ismernek határt, egyre csak gyűlnek az újabb és újabb tények, melyek bizonyítják, hogy ő a világ legtökösebb embere. Vagy mégsem?
 
Ha lenne Chuck-nak ellenfele, tutira ez a férfi lenne. A magát csak ...
TOP10 Augmented Reality alkalmazás
TOP10 Augmented Reality alkalmazás

Az ADrenalinon korábban már többször is szó volt az Augmented Reality -ről, egy újfajta számítógépes technológiáról, amely kombinálja a való világot a számítógép által generált adatokkal, és így lélegzetelállító vizuális élményben részesíti a felhasználókat. A dolog lényege, hogy egy webkamera vagy mobiltelefon felé mutatott kóddal (vagy sokszor kód nélkül is) a program egy valós idejű tartalmat generál az adott platform képernyőjére (webcamnál ...
Anime Adidas
Anime Adidas

Nézzétek meg az Adidas-Japan legújabb animációs filmjét, melyet az idei futball világbajnokságra készítettek!
 
A TBWA\HAKUHODO által megálmodott anime spot egy sorozat első eleme, amelyet további gyöngyszemek fognak követni. A márka reményei szerint ezek a kis történetek „szikrát gyújtanak” majd a foci iránt érdeklődő Japánok szívében.
 
Ebben a videóban Shunsuke Nakamura , a válogatott egyik legnagyobb tehetsége meséli el a nemzeti csapat mezének ...
Te kihagynád a BL-t egy koncertért?
Te kihagynád a BL-t egy koncertért?

Az ADrenalin fennállása óta számos újszerű, merész, olykor zseniális gerillakampányról írtunk már, de az alant lévő Heineken akció mindent visz. A sörmárka olaszországi divíziója olyan fondorlatos tervet eszelt ki, hogy az szinte már művészet.
 
A foci és a haverok mindig is a márka kommunikációjának középpontjában álltak – hiszen nincs jobb, mint meccsnézés közben a haverokkal legurítani pár korsóval. A Heineken emlékeztetni szerette volna erre a ...
A nő olyan, mint a sör
A nő olyan, mint a sör

Legalábbis ezt állítja a Stella Artois legújabb reklámfilmjében, amelyben egy pohár világos sört hasonlít egy gyönyörű barnához. Azok a kedves hölgyek, akiket idáig is zavart a sörreklámok hímsoviniszta jellege, ne kattintsanak a videóra!
 
Férfiszemmel nézve persze nem tűnik bántónak vagy lealacsonyítónak a spot, hiszen a Mother London reklámügynökség kifejezetten ügyelt a szebbik nem tiszteletben tartására. Szépek a képek, jó a zene és nincs semmilyen ...
süti beállítások módosítása