Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2010-10-08 – Címkék: viral reklám autó microsite élményhajsza – írta: ad-renalin

Vezess autót az interneten!

2010-10-08 – Címkék: viral reklám autó microsite élményhajsza



Már épp itt volt az ideje egy ilyen kampánynak. Sokat kellett rá várni, de végül valaki megcsinálta. Az Egyesült Államokban, a lehetőségek (és pénz) birodalmában egymásra talált a kreativitás és a kurázsi, hogy olyan márkaélményt nyújtson az embereknek, amiben még nem volt részük.
 
Egy Mitsubishi kampányáról beszélünk, amelyben végre igazi autót vezethetünk az interneten keresztül, valós időben, valós helyszínen. Az ötlet az új Outlander Sport bemutatójára készült, amely terepjárókra jellemző stílusjegyei ellenére a személyautókhoz áll közelebb. A különleges tesztvezetés november 1-jén indul az autó hivatalos microsite-ján, ahol a jelentkezőknek először is meg kell adniuk a jogosítvány számukat. Kezdetben sajnos csak az USA állampolgárai próbálhatják ki az autókázást, de a későbbiekben talán más országokat is bevonnak a projektbe.
 
 
Az autóba egy olyan szerkezet van építve, mint amit a filmesek is szoktak használni. A pedálokra és kormányra kötött mechanikát egy szoftver és a billentyűk segítségével irányíthatják az otthonülő felhasználók, akik közben még kameranézeteket is váltogathatnak. Bár a részleteket még nem ismerjük, valószínű, hogy a profi filmesekből, kaszkadőrökből és online szakemberekből álló stáb mindent megtesz azért, hogy ne lehessen kárt okozni az autóban vagy másban. Mint ahogy az a teaser videóból is sejthető, egy sivatagban fog zajlani a tesztvezetés, így mindenki bátor szívvel taposhat bele a gázba. Novemberben még visszatérünk a kampányra, de addig is, nézzétek meg ezt a werkfilmet!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr862685318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.