Az Axe idáig is úgy tekintett a csajokra, mint megszerezhető prédákra, akik a termék illatától azonnal bevadulnak és a férfiakra vetik magukat. Megszámlálhatatlanul sok kampány épített erre a koncepcióra, de Brazíliában még ennél is tovább mentek. A dél-amerikai országban ugyanis azt sugallják a potenciális vásárlóknak, hogy az idegen nők mellett a női barátokat is csábítsák el, azaz fektessék le.
A kampányhoz készült reklámfilmekben a lúzer alkatú főszereplők és azok macsó énjei jelennek meg, akik megtanítják a srácoknak, hogyan is kell bánni a barátnőkkel. Az „Ex-barát” nevű termék egy igen szűk célcsoportot szólít meg: azokat a szerencsétleneket, akik már nem is ábrándoznak arról, hogy egy ismeretlennel jönnek össze, csupán a meglévő baráti társaság egyedeiből remélnek (szex)partnert.
Persze lehetne az egész egy vicc, de ahhoz túlságosan lapos, nincs benne a kellő humor vagy összekacsintás. Nagyon kíváncsiak lennénk, hogy kik lesznek azok, akik ezek után leemelik a terméket a polcról, majd pironkodva kifizetik a kasszánál.
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr562685316
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.