Még mindig a TV az ász

Bár az utóbbi évek azt mutatják, hogy a reklámköltés egyre inkább tolódik a web irányába, sok márka még mindig a televíziót érzi a tutinak. Nem lehet hibáztatni őket, hiszen a lakosság nagy része még mindig hozzá van nőve a dobozhoz, ott a legkönnyebb elérni őket.
 
Erre alapozta legújabb kampányát az angliai thinkbox médiaügynökség is, amely egy szerethető és vidám sztorival mutatja be a televízió különleges varázserejét. A film mellett a weboldalon egy tízpontos listával is megpróbálják rávenni a médiavásárlókat, hogy döntsenek emellett a médium mellett. Íme, az érvek röviden:
 
1. A TV a legjobb profit-generáló
2. A TV-nek verhetetlen az elérése és szórása
3. Több tévét nézünk, mint korábban bármikor
4. A TV-ben történő dolgokról beszélnek a legtöbbet (offline és online egyaránt)
5. A tévéreklámokra mindig érkezik reakció
6. A TV az új POS médium
7. A TV egy fiatalos médium
8. A tévé AZ emocionális médium és az emocionális kampányok hatékonyabbak
9. A TV a többi médium katalizátora
10. A TV márkahírnevet épít
 
Bár vitatkoznánk néhány állítással, azt mégsem tagadhatjuk, hogy nem érdemes televíziós reklámokat rakni a médiamixbe – feltéve ha a kampánybüdzsé engedi. Tudta ezt Harvey is, aki egy igazán belevaló montázst készített magáról az új gazdáinak. Vajon hazavitték? (költői kérdés:) 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr212685305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása