Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2010-09-13 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Hárommellű nő Media Markt reklámon

2010-09-13 – Címkék: array



Óriási botrányt kavart 2002-ben a Media Markt németországi reklámkampánya, mivel a kreatívokon egy három mellű nő pózolt falatnyi melltartóban.  Az ötvenszázalékos kebeltöbbletű, mélyen dekoltált hölgy 15 ezer plakáton volt látható és a következő üzenetet hirdette: „Több van benne, mint gondolnánk". A lakosság – nem meglepő módon – felháborodással fogadta az ötletet. Főként hölgyek panaszkodtak az áruházláncnál, amely ezért jobbnak látta a tervezettnél hamarabb leszedni az összes plakátot.
 
Azt hihetnénk, hogy a multi tanult az esetből, de nem. Nyolc évvel később elsütötte ugyanazt a poént, pár ezer kilométerrel arrébb, Oroszországban. A kulcsvizuál és a szlogen megegyezik, mindössze a szőkét cserélték le egy barnára. Egyelőre nincs információnk a fogadtatásról, de ismerve az ottani állapotokat, nem lennénk meglepve, ha siker koronázná a kampányt. Az orosz reklámokban ugyanis manapság minden az erotikáról, szexről, csöcsökről és popsikról szól. Szerintetek itthon milyen fogadtatása lenne? Hülyének vagy torznak jobb lenni?
 
Az első kép egy óriásplakátról készült, a többi pedig a márka orosz honlapján.
 
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr882685300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.