Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2010-09-08 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Elkerülhető lett volna a WTC katasztrófája?

2010-09-08 – Címkék: array



Szombaton lesz 9 éve, hogy az al-Káida terrorszervezet összehangolt terrortámadást indított az Egyesült Államok ellen. A terroristák az USA fő jelképeinek számító épületekbe, a Pentagonba és a Világkereskedelmi Központ ikertornyaiba vezették bele szándékosan a repülőgépeket. A tragédiába több ezer ember halt bele, akiknek hozzátartozói valószínűleg nem fogják jó szemmel nézni az alant lévő reklámot, amit egy francia hetilap, a Courrier International készített.
 
A printen arra utalnak, hogy elkerülhető lett volna a katasztrófa, csupán kisebb tornyokat kellett volna építeni. „Tanulj meg előre látni!” – szól a headline a hirdetésen, amely tovább fokozza a cinizmust és ezzel az indulatokat. Biztosak vagyunk benne, hogy a reklám óriási botrányt és felháborodást fog kelteni az óceán másik partján, hiszen az amerikaiak sokkal kisebb dolgokon is ki szoktak akadni.
 
A kampányhoz tartozik még két másik hirdetés is, ahol az amcsik mellett a szovjeteknek is fricskát mutatnak. Ezek a printek is azt mutatják, hogy nemcsak empátiából, de kreatív ötletekből is híján vannak a francia Saatchi & Saatchi reklámügynökségnél. Az alapötletet sokkal jobban és humorosabban, negatív asszociációk nélkül is ki lehetett volna bontani. Kár volt ilyen indulatokat generálni, bármennyire is terjedni fog tőle a kampány. A korábbi években – a szeptember 11. körül – megjelent hasonló próbálkozások is csak felindulást váltottak ki.
 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr312685297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.