Lájkolj a valóságban

Az elmúlt időszakban egyre népszerűbbé váltak a Facebook-ot a valóságba integráló reklámkampányok. Elég, ha a hazai T-Mobile akcióra gondolunk a Gödörnél, vagy a Diesel Facepark fesztiváljára Németországban. Mindegyiknek megvolt a maga varázsa és különlegessége, akárcsak a most következő izraeli Coca-Cola kampánynak.
 
Az üdítőgyártó cég minden évben megszervez egy háromnapos eseményt, melyet tematikájában talán a Siófoki Beach House-hoz lehetne hasonlítani. Strandolás, koncertek, sportprogramok, ételek-italok és töménytelen lazulás várja a fiatal vendégeket, akik idén a Facebook-on nyerhettek exkluzív belépőjegyeket. A Coca Cola Village elnevezésű rendezvényre 10 Coke kupakkal, 8 Facebook-os barát meghívásával és egy regisztrációval lehetett bejutni. A hírverés szempontjából már ez is elég jónak mondható, hiszen több tízezer felhasználó csatlakozott az esemény rajongói oldalához. De a ráadás csak ezután jött.
 
A fiatal partyarcok a belépésnél kaptak egy különleges karszalagot, amin a saját Facebook profiljuk azonosítójuk/jelszavuk volt. Így ahányszor valami érdekeset, vagy számukra tetsző dolgot csináltak, lehetőségük volt a kihelyezett „lájk-gépeknél” világgá kürtölni. Csak el kellett húzniuk a karszalagot az érzékelők előtt, és a Facebook-os ismerősök és a rajongói oldal követői máris irigykedve nézhették, hogy épp mi jót csinálnak. Sőt, a különleges rendszer a helyszínen készült fényképeken automatikusan betaggelte a pózereket, ezáltal még több tartalmat generálva az otthon ülőknek.
 
A bulin naponta 650 tinédzser volt, akik átlagosan kb. 35 ezer postot generáltak, így a három nap alatt több mint 100 ezer post született! A kampányért az izraeli Promarket reklámügynökség felel.  

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr152685282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása