Terhességi teszt férfiaknak

Egészen szokatlan ötlettel reklámozta magát egy izraeli magánklinika, a Clalit. Az egészségügyi centrum célja az volt, hogy megszólítsák a gyermekáldás előtt álló fiatal párokat, de mivel rendkívül kompetitív a piac, úgy döntöttek, hogy a nők helyett inkább a férfiakat célozzák meg.
 
Ezért hát megalkották a ReadyDaddy terhességi tesztet, amit kifejezetten férfiak számára fejlesztettek ki. A tesztet elküldték több tucat izraeli bloggernek, illetve szétosztogatták az utcákon lévő járókelőknek. A különös – de persze csak viccnek szánt – termék csomagolásán a következő fontos kérdést szegezték a pasiknak: Készen állsz a terhességre? A srácoknak nincs más dolguk, mint bemenni a vécére, egy jól irányzott lövéssel megküldeni a tesztet, majd 60 másodperc múlva megnézni az eredményt – ami nem meglepő módon azt fogja mutatni, hogy NEM.
 
De a pánik elkerülése végett egyből ajánlanak egy honlapot, ahol a leendő apukák humoros és érdekes információkat olvashattak a gyereknevelésről és az apaság örömeiről.
 
A kampány állítólag hatalmas sikert aratott, hiszen offline és online is számos helyen beszéltek a furcsa tesztről. Arról viszont nem kapunk infót, hogy mennyivel emelkedett a klinika ügyfeleinek száma, így lényegében csak egy image teremtő kommunikációról beszélhetünk. Hiszen lehet sok kreatív hűhó, ha nincs belőle kézzel fogható eredmény. És attól tartunk, hogy jelen esetben inkább csak erről volt szó. Ettől függetlenül, nagyon szeretjük az alapötletet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr552685230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása