Az a furcsa a hozzánk hasonló – új típusú – reklámfanatikusokban, hogy sokszor még abban vírusfilmet is látunk, amibe nem kéne. Az interneten és a videómegosztókon keringő mozgóképek sokszor nem többek, mint egy átlagember home videói, ám a szakma mégis reklámot vél bennük felfedezni.
Itt van kapásból két ilyen film is, melyekről nem lehet teljes bizonyossággal eldönteni, hogy reklámok-e vagy sem. Érdekességük, hogy mindkettőben a szexualitást használják fel, amely köztudottan az egyik leggyorsabban terjedő tartalom a neten – talán ez is azt bizonyítja, hogy többről lehet szó, mint amatőr felvételekről.
Az elsőben egy gyönyörű amerikai modell, Tahiticora játszik egy Xbox játékkal, háttal a kamerának, ezzel is megmutatva formás hátsóját. Pesze valaki véletlenül mindezt filmre veszi és csak úgy felrakja a netre... A videót már 300 ezerren látták, pedig csak pár napja van fent az oldalon. Erről a filmről tényleg nehéz eldönteni, hogy vajon reklám célzattal készült-e vagy sem.
A második videóról ellenben már nagyobb bizonyossággal állíthatjuk, hogy vírusfilmnek készült. A meztelenül edző párocskán nincs semmilyen ruha, leszámítva a Reebok cipőket, amik viszont szépen láthatóak. A másik érv a vírus mellett, hogy a sportszereket forgalmazó világmárka mostanában megint ráment az edzés és a formás idomok kommunikálására. A harmadik és legerősebb bizonyíték, hogy ki vannak kockázva az intim testrészek, márpedig egy kukkoló nem fogja erre venni a fáradtságot.
Ha ezek tényleg reklámok, akkor az csak azt bizonyítja, hogy a márkák ügynökségei jól végzik a dolgukat és visszatértek a klasszikus vírusfilmekhez, ahol sokszor csak eldugva lehetett megtalálni a márkát, a szituáció vitte a sztorit a hátán.
Ti mit gondoltok a filmekről?
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr402685118
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.