Szar az életed? Nézz tévét!
Szar az életed? Nézz tévét!

Szar az életed? Egy cápa leharapta a kezed? A dögös csajodnak farka van? Nem nagy gond. Csak ülj le a kanapéra, kapcsold be a TV-t és minden gondod tovaszáll.
 
Ez a fő üzenete az új SKY HD TV reklámnak, amely a megszokott kliséktől némileg eltérően népszerűsíti a digitális televíziózás örömeit. Ezúttal nem a megállításon, továbbtekerésen, on demand kínálaton van a fő hangsúly, hanem az élvezeten és örömön, amit ezektől a funkcióktól kaphatunk – ...
Visa vs. Mastercard
Visa vs. Mastercard

Monitor rovatunkban ezentúl sajtószemlével is foglalkozunk, így tömör és könnyen érthető információkhoz juthattok a külföldi szakmai oldalakról. Természetesen nem helyettesíteni, hanem összefoglalni szeretnénk az ott leírtakat, hogy kedvet csináljunk egy alaposabb olvasáshoz.
 
 
Bankkártya-kommunikáció válság idején
 
Fekete péntek, vagyis Black Friday a Hálaadás utáni első nap az Egyesült Államokban. Ez egyben a karácsonyi szezon első napja, amikor a ...
Laptop-szék a villamoson
Laptop-szék a villamoson

Hogy bebizonyítsa milyen kemény fából, illetve fémből faragták legújabb laptopjait, a Lenovo egy ötletes kis ambient reklámot készített Németországban. A fémkeretes váz, a rázkódásvédelemmel ellátott merevlemez és az elpusztíthatatlan billentyűzet annyira masszív védelmet nyújt a gépnek, hogy felhasználók akár rá is ülhetnének – fogalmazták meg a marketingesek. És hogy mindezt az életben is megmutassák, villamosok és buszok lehajtós székeit ...
Honlap a Youtube-on
Honlap a Youtube-on

Egy cég életében – többnyire – hangsúlyos szerepet kap a saját weboldal, hiszen azon keresztül tudja reprezentálni magát az ügyfelek és a külvilág felé. Egy reklámügynökségnél ez még fontosabb, hiszen egy jó honlappal be lehet bizonyítani, hogy kreatívok és profik az ott dolgozók – tehát jogosan bízhatják rájuk a márkákat.
 
A BooneOakley reklámügynökség is meg szerette volna mutatni, mennyire innovatív és nyitott az új dolgokra, ezért egy igazán ...
Hélium kórus
Hélium kórus

Az utóbbi idők egyik legdurvábban megerőszakolt szlogen-film párosát láthatjátok, ha végignézitek ezt az Alfa Romeo reklámot, melynek fő üzenete: „Játssz a gázzal!”. Autómárka lévén nyílván mindenkinek sokféle képi megoldás jutna eszébe, de ez biztosan nem. Az olasz cég ugyanis héliummal próbálta összekötni a fősort a márkával – és nem úgy, hogy héliumot raktak a kerekekbe. Helyette viszont feltöltöttek egy egész kórust ezzel a vicces ...
süti beállítások módosítása