Perverz buborékok
Perverz buborékok

Elgondolkoztatok már azon, hogy mi történhet egy reklámfilm leforgatása után a spotban szereplő édi kis animált figurákkal? Egyszerűen eltűnnek, mint ha ott sem lettek volna, vagy élik tovább az életüket? És ha igen, akkor vajon tényleg olyan aranyosak, mint azalatt a 15-30 másodperc alatt?
 
Ezzel a gondolattal játszott el a tisztítószereket forgalmazó Method , akinek épp kapóra jött ez a mindezidáig megválaszolatlan kérdés, hiszen fő üzenetük szerint ...
Szörfölj a mozgójárdán!
Szörfölj a mozgójárdán!

Hihetetlenül egyszerű és kézenfekvő – bár úgy is mondhatnánk, hogy lábonfekvő – ötlettel rukkoltak elő az extrémsportokkal foglalkozó Demolicion magazinnál. A chili Prolam Y&R reklámügynökség által készített ambientben egy mozgójárdát matricáztak fel egy szörfdeszkával, ezzel is emlékezetes márkaélményt nyújtva az arra tévedő embereknek.
 
Szinte halljuk, ahogy a kisgyerek ezt mondja az anyukájának: „Nézd Anyu! Pont olyan, mintha egy igazi ...
Túl késő, Windows 7
Túl késő, Windows 7

Az Apple és a Microsoft közti háború már jó ideje zajlik, és ez az ellenségeskedés felhasználói szinten is gyakran megmutatkozik. Ez pedig sokszor kapóra jön a márkáknak, hiszen egy fanatikus user által indított támadás egy fillérbe sem kerül, ráadásul még sikeresebb is lehet, mint egy hagyományos reklámkampány.
 
A harc színtere természetesen az internet, ahol a másik fikázása és földbe döngölése egyszerűen kivitelezhető. Itt van például az alant ...
Ne igyál többet, ha ilyen vagy!
Ne igyál többet, ha ilyen vagy!

Számos olyan pillanat van az életben, amikor többet iszunk a kelleténél. Ilyen például egy esküvő, egy legénybúcsú, egy céges buli vagy csak egy késő esti tivornya a városban. Ha felöntünk a garatra, kellemetlen szituációkat okozhatunk – nem csak magunknak, hanem a körülöttünk lévőknek is – amit valaki talán megörökít egy videókamerával. Úgyhogy igyunk felelősségteljesen, mértékkel!
 
Nagyjából így lehetne összefoglalni a Heineken legújabb ...
Cupido-t szitává lövik
Cupido-t szitává lövik

Valószínűleg mindenki látott már életében legalább egy olyan reklámot, amiben Cupido játssza a főszerepet – legyen az egy pufók kisfiú vagy éppen egy dagadt férfi . A reklámosok e közkedvelt figurája szinte bármikor bevethető, jól alkalmazkodik mindenféle termékhez és szolgáltatáshoz, egyszóval univerzális szupersztár. (Ha van a szerelemnek némi köze az eladni kívánt márkához , akkor pedig egyenesen kötelező a kreatívok tarsolyában.)
 
Ez a római ...
A világ legnagyobb szekrénye
A világ legnagyobb szekrénye

Vajon melyik márkához fűződhetne eme grandiózus jelző, ha nem a svéd bútorforgalmazó IKEA-hoz? Természetesen semelyikhez. Hiszen a közismerten kreatív megjelenésekkel operáló multi mindig egy lépéssel a többiek előtt jár, folyamatosan újat és látványosat mutatva az embereknek. Nem meglepő, hogy legújabb reklámjuk is nagyon nagyra sikerült – szó szerint.
 
Ezúttal Bécs egyik pályaudvarát használták fel katalógusuk népszerűsítésére, amely – mint azt ...
süti beállítások módosítása