Legyeskedő reklámok
Legyeskedő reklámok

A Jung von Matt   ügynökség új értelmet adott a „buzz marketingnek”, hiszen a legutóbbi frankfurti könyvkiállításon legyekre kötött reklámokkal népszerűsítette megbízóját, a német Eichborn könyvkiadót. A világújdonságnak számító légyreklámok össze-vissza repkedtek a pavilonban, ezzel is csalogatva a standhoz a megdöbbent látogatókat, akik mosollyal az arcukon fogadták a kis zümmögő médiumokat. Persze nevet is kapott az új felület: Fliegenbanner ...
Mentsük meg a Sláger Rádiót!
Mentsük meg a Sláger Rádiót!

Vagy legalábbis próbáljuk meg tudatni az elkötelezett munkatársakkal, az ORTT-vel és a kormánnyal, hogy nem vagyunk hajlandóak szó nélkül tűrni az eseményeket – ez áll egy tegnap létrehozott rajongói oldalon, melynek – ironikusan – Klasszradio.com a neve. (Hiszen az egyik új adót Klassz Rádiónak fogják hívni.)
 
„Egy normális országban ilyet nem lehet! Egy oldal a két rádióért! Ez nem klassz! Ha nem tetszik, perelj be!” – írják az oldalon a ...
Gyilkos a buszmegállóban
Gyilkos a buszmegállóban

A buszmegállók számtalan lehetőséget rejtenek magukban a kreatív ügynökségek számára, akik egyre gyakrabban használják fel őket különböző ambient és btl reklámokra.
 
Láthattunk már konditerem által készített mérleget ; mini sajt mini buszmegállóját ; Greenpeace-es börtönt ; focilelátót ; élő halakkal teli akváriumot ; óriásborítékot tükörrel ; energiatakarékos buszmegállót ; és még hosszasan sorolhatnánk.
 
A legújabb installáció a Hasbro ...
Kell Eva Mendes telefonszáma?
Kell Eva Mendes telefonszáma?

Az internetnek köszönhetően manapság már pár perc leforgása alatt könnyedén ki lehet deríteni egy emberről a legfontosabb információkat. A net a barátod és egyben a legnagyobb ellenséged is lehet – csak rajtad múlik, hogyan használod ki a lehetőségeket.
 
Ez volt az alapkoncepciója az argentin Santo ügynökség által készített legújabb Vodafone reklámfilmnek, melyben megmutatják, hogyan lehet kinyomozni valakinek a telefonszámát, csupán egy telefon és az ...
Éményhajsza – Meteor marketing
Éményhajsza – Meteor marketing

Ismeretlen tárgy zuhant le vasárnap este egy lettországi kisváros házaitól néhány száz méterre. A kezdetben meteornak hitt tárgy 15 méter széles, 5 méter mély krátert hagyott maga után. A helyi lakosok közül többen is rögzítették mobiltelefonjuk kamerájával a kráter mélyén lángoló kis kődarabot – így a világsajtó és az internet vezető hírként számolt be az eseményről. Senki nem gondolta volna, hogy valami stikli van a dologban…

 

Mára virradóan ...
Football Hero
Football Hero

Bizonyára nem kell sokaknak bemutatni a Guitar Hero nevű konzol játékot, amely jó pár évvel ezelőtt számtalan díjat és helyenként még az év játéka elismerést is begyűjtötte magának. Aki mégsem hallott volna róla, annak  itt egy kis magyarázat: a tv képernyőn egy virtuális gitárnyakat láthatunk, amin fentről lefelé haladva, a gitárhúrokat szimbolizáló hangok érkeznek. Ezeket időben kell eltalálni a játékosnak, a megfelelő húrokat helyettesítő 5 gomb ...
Halott színészek a reklámokban
Halott színészek a reklámokban

Amerika egyik legnagyobb műholdas televízió szolgáltatója, a DirecTV már egy jó ideje ugyanazzal a koncepcióval készíti reklámkampányait. Ez pedig nem más, mint, hogy kultikus filmjeleneteket alakítanak át a saját üzenetük szájíze szerint. Így született meg például az Aliens egyik legismertebb jelentének – melyben Ripley harcol az űrhajón az idegen királynővel – kifigurázása is, ahol nem a túlélésért, hanem a távkapcsolóért folyt a harc.  De Sigourney ...
süti beállítások módosítása