Mit rejt a csador?
Mit rejt a csador?

A csadorviselet azok számára előírás, akik az iszlám síita vallás szerint élnek. Ez az óriási, négyzet alakú lepel – amelyet a nők a fejükre terítve, legtöbbször a fogukkal összefogva igyekeznek magukon tartani – sajnos nem enged sokat láttatni a viselőjéből. De aki úgy gondolja, hogy ezek a nők nem tudnak szexik lenni, az nagyot téved.
Az alant lévő reklámfilm is azt bizonyítja, hogy lehetnek izgalmas dolgok a lepel alatt, melyek csak felfedezésre válnak. ...
A legbetegebb játékreklám
A legbetegebb játékreklám

Az Adrenalin pályafutása alatt számos bizarr, elvont és néha már-már érthetetlen reklámmal örvendeztettük meg látogatóinkat, de ez a mostani annyira elmebeteg, hogy mindenki csak a saját felelősségére nézze meg!
A másfél perces vírusfilmben egy olyan bizarr szerelmi történetnek lehetünk a szemtanúi, amelyben egy nő és egy játékfigura (nem vibrátor) a két főszereplő. Ursula és Spore 2.3 mindent elsöprő románca egy kis japán aberrációval keveredve ...
Musical egy ABC-ben
Musical egy ABC-ben

A Viral Video Chartunkat  böngészve belefutottunk egy érdekes flashmob szervezetbe, amelynek egyetlen célja, hogy Amerika szerte meghökkentse és szórakoztassa az embereket. A 2001. óta működő Improv Everywhere csoport idáig több mint 80 „misszión” van túl, amelyekben számtalan őrült, humoros, néha pedig megbotránkoztató jelenetekkel hívta fel magára a figyelmet.
 
Az iPhone visszaüt a Motorolának
Az iPhone visszaüt a Motorolának

Tegnapi postunkban megmutattuk azt a reklámot, amelyben a Motorola rendesen arcon csapta az iPhone-t az új Droid nevű mobiltelefonjával. Sejthető volt, hogy az Apple rövid időn belül válaszolni fog, de úgy tűnik megelőzték őket a hűséges szifon fanatikusok, akik az eredeti spot koncepcióját felhasználva ütöttek vissza a Motorolának – ráadásul nem is rosszul.
 
„Nincs szükségem homályos információkra és ijesztgető taktikára. Nem kell megfélemlítenem ...
Reklámpofon for iPhone
Reklámpofon for iPhone

„Nincs igazi billentyűzetem és nem futtatok egyszerre több alkalmazást. Nem csinálok 5 megapixeles képeket, de sötétben meg 1-est sem. Nem lehet testre szabni és nem futtatok widget-eket. Nem engedem a külső fejlesztést és még cserélhető akkumulátorom sincsen. Mindent, amit nem tudok…azt a Droid tudja.”
 
Nem, ez nem az új Soproni spot folytatásának a szövege – bár fel lehet vélni némi hasonlóságot – hanem a Motorola Droid 2.0 reklámfilmjének igencsak ...
A srácok sosem változnak
A srácok sosem változnak

Ha a márkád emberemlékezet óta a piacon van, és te szeretnéd ezt kihangsúlyozni, nincs más dolgod, mint megmutatni a fogyasztóknak, hogy ez idő alatt a termék semmit sem változott. ( Például így. ) Ha ez a termék ráadásul alkohol – melynek célcsoportja többnyire férfiakból áll –, akkor aztán tényleg könnyű dolgod van. Végy pár modern élethelyzetet, és mutasd meg, hogy még ma is ugyanúgy működnek a dolgok, mint régen.
 
Ezt csinálta a Jim Beam is, ...
Találd meg a G-pontot, újra meg újra!
Találd meg a G-pontot, újra meg újra!

Hölgyeim, előfordult már Önökkel is, hogy egy intim együttlét során a partnerük (G)pont eltalálta azt a bizonyos mozdulatot, de utána képtelen volt újra megismételni? Talán azért mert nem is tudta mit csinált jól, vagy talán mert nem a legmegfelelőbb testtartásban próbálkozott – vagy csak egyszerűen rendkívül béna volt. Nos, itt egy új termék, amellyel segíthetnek ügyetlen partnerüknek, hogy újra és újra megtalálják az izgalmi pontot, ezzel is határtalan ...
Miről álmodnak autóink?
Miről álmodnak autóink?

Rég láttunk már olyan egyszerű és mégis blikkfangos ambientet, mint az alant lévő Volkswagen reklám.  Hiszen megvan benne minden, ami kell: olcsó, emlékezetes, remekül targetált és még jól is néz ki.
 
A fokvárosi Ogilvy-nek sikerült megmutatnia, hogy miről álmodnak autóink. De vajon mi lehet ez? Hogy gyorsabbak legyenek? Hogy szexi karosszériával feszíthessenek? Vagy talán, hogy kultuszautó váljék belőlük? Egyik sem, ők arról álmodnak, hogy bárcsak ...
süti beállítások módosítása