Takony folyik a szappantartóból
Takony folyik a szappantartóból

Hihetetlenül gusztustalan, ámbár annál látványosabb ambient fogással rukkoltak elő a zsebkendőket forgalmazó Kleenex háza táján, hiszen bevásárlóközpontok mosdóiban elhelyezett szappantartókat nyomtak meg egy megfázott ember képével.
Az egyszerű és olcsó reklámfogás ügyesen foghatja meg azokat, akik éppen egy orrfolyásos időszakban vannak – akár egy megfázástól, akár az allergiától. Az egészséges emberekből viszont kiválthat egyfajta undort, hiszen ...
PR-videóklipp a Cadbury-től
PR-videóklipp a Cadbury-től

Mindannyian egyetérthetünk azzal, hogy egy jól kiválasztott zene – legyen az egy új keletű sláger, vagy éppen egy rég elfelejtett klasszikus – hatalmasat tud dobni egy reklámon. Bár léteznek nagyon szépen megkomponált, kifejezetten a kampányhoz szerzett zenék, be kell látnunk, hogy azok sohasem fogják tudni olyan emocionális töltettel felturbózni a végterméket, mint egy „valódi” zenész életműve. Vannak márkák, amelyek rendszerint létező dalokat ...
Zsembery György
Zsembery György

 

„Alapvetően üzleti szolgáltató vagyunk, erre fókuszálunk, ebben szeretnénk a legjobbak lenni”
Interjú Zsembery Györggyel, az Invitel vezérigazgató- helyettesével
 
Az első negyedéves eredmények az üzleti megrendelők körében növekedést a lakossági bevételek tekintetében csökkenést mutatnak…
A lakossági piac összességében szűkül, azaz a szereplők egyre kisebb tortán kénytelenek osztozkodni. A lakossági hanghívások tekintetében a fix vonalas ...
süti beállítások módosítása