Az OTC piac kommunikációja
Az OTC piac kommunikációja

Bár gyógyszerekre valószínűleg mindig szükség lesz, az elmúlt évek statisztikái mégis azt mutatják, egyre kevesebb készítményt vásárolnak az emberek. Mit tehet egy márka ebben a helyzetben, amikor rengeteg az eszkimó, ráadásul nagyon zajosak is? A következőkben erre, a reklámtorta egyik legnagyobb piaci szeletét jelentő kihívásra mutatunk releváns válaszokat, különböző kommunikációs stratégiák példáin keresztül.
 
Kérdezze meg ügynökségét, ...
Homályosan látsz?
Homályosan látsz?

A Specsaver az Egyesült Királyság egyik legnépszerűbb látszerészete, ahol négyből egy rászoruló vásárol magának szemüveget. A hálózat üzleteiben teljes körű szemvizsgálat és tanácsadás várja a vásárlókat, akik már online is megrendelhetik a kívánt termékeket.
A cégnek köszönhetjük az alant lévő reklámot is, mely bár nem túl eredeti, mégis ügyes húzás a válság idején, amikor kétszer meg kell gondolni, hogy mire költsön egy vállalat. A ...
Ilyen egy jó banner
Ilyen egy jó banner

Az on-line reklámok világában az a szép, hogy szinte határtalan módszerek, technikák, és felületek állnak a kreatívok rendelkezésére, így mindig újszerűen lehet megközelíteni a fogyasztókat. Hiszen kezdetben csak spammek és honlapok voltak, aztán jöttek a különböző formájú és méretű bannerek , melyek mára szinte elárasztották a kibervilágot – alig létezik olyan honlap, ahová ne férkőztek volna be ezek az izgő-mozgó reklámcsíkok. De manapság ezeket ...
Akvárium a buszmegállóban
Akvárium a buszmegállóban

Érdekes és bevállalós ambient reklámra szánta el magát az Aquariomania , mely egy halakkal és akváriumokkal foglalkozó brazil szaküzlet. A cég egy valódi akváriumot – benne élő halakkal – telepített egy buszmegállóba, hogy így keltse fel az arra járók figyelmét, s világgá kürtölje mottóját: „Aquariomania – Életet visz mindenbe”
Ez a kétségkívül újszerű „médium” biztosan sok örömet szerzett az embereknek és feltűnőbb is volt, mint ha egy ...
Felfordulnak a márkák
Felfordulnak a márkák

A Scholl márkanév ma már a világ 70 országában jelent egyet a lábápolással. Az elmúlt 100 évben a cég számos fejlesztéssel, innovációval és találmánnyal járult hozzá a lábápolás, a kényelem és a közérzet javításához.
 
A közérzetünket a lent látható printkampányukkal is megdobták, ugyanis egy roppant ötletes és humoros koncepcióval szemléltetették az üde és szagmentes láb fontosságát. A barcelonai Ciacomunicacion segítségével, valamint a ...
Pimp my ride
Pimp my ride

Kétszázötven kiállító, több mint ezer szuperjárgány, drift show, újfajta autóalkatrészek és még sok-sok látnivaló. Ezek a kulcsszavai a Németországban megrendezésre kerülő Tuning World Bodsense 2009 autó tuning kiállításnak.
„Hét év alatt a rendezvény Európa legnagyobb tuning kiállításává nőtte ki magát, melyen kifejezetten az iparág jövőbeli újításait és a leginnovatívabb technikákat mutatjuk be” – monda Klaus Wellman, a rendezvény CEO-ja. A ...
süti beállítások módosítása