Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2009-12-15 – Címkék: reklám ikea élményhajsza augmented reality – írta: ad-renalin

Varázsolj kanapét a szobádba

2009-12-15 – Címkék: reklám ikea élményhajsza augmented reality



Ismét egy újabb márka látta meg a lehetőséget az augmented reality varázslatos világában. Ez a márka pedig nem más, mint a marketingkommunikáció élvonalában sprintelő, mindig innovatív és fiatalos IKEA.
 
E magasztaló sorok kissé erősnek tűnhetnek, de az igazság az, hogy a bútorokat és otthoni kiegészítőket forgalmazó cég tényleg telibe találta ezt a telefonra készült AR alkalmazást, ami több mint puszta lar pour l'art bohóckodás. A cég ugyanis lehetővé tette az embereknek, hogy „hazavigyék” és kipróbálhassák a termékeket a saját otthonukban. Gondoljunk csak bele, mennyi időt és energiát spórolhatunk meg, ha letesztelhetjük, hogyan mutatna nappalinkban egy IKEA-s kanapé – ráadásul különböző színekben.
 
Mindehhez csak le kell tölteni telefonunkra az alkalmazást, kiprintelni az indító kódot, és máris csomó bútor, dísztárgy és egyéb kiegészítő áll a rendelkezésünkre, amit a mobilunk kamerája segítségével egyből 3D-ben láthatunk szobánk bármelyik pontján.
 
 
Bár az ötlet nem teljesen új keletű – hiszen két lelkes diák korábban már eljátszadozott az Augmented IKEA katalógus gondolatával –, mégis nagyon örülünk, hogy a marketingesek végre elkészítették ezt az élvezetes kis alkalmazást. (Ami az itthoni iTunes Store-ból persze megint csak nem érhető el...)
 
 

 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr292684801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.