Az utóbbi idők egyik legdurvábban megerőszakolt szlogen-film párosát láthatjátok, ha végignézitek ezt az Alfa Romeo reklámot, melynek fő üzenete: „Játssz a gázzal!”. Autómárka lévén nyílván mindenkinek sokféle képi megoldás jutna eszébe, de ez biztosan nem. Az olasz cég ugyanis héliummal próbálta összekötni a fősort a márkával – és nem úgy, hogy héliumot raktak a kerekekbe. Helyette viszont feltöltöttek egy egész kórust ezzel a vicces halmazállapotú gázzal, melynek következtében a tagok Chip & Dale módjára dalolták Mozart klasszikusát.
Maga az ötlet – leszámítva azt, hogy semmi köze sincs a márkához – nagyon jópofa és akár szórakoztató is lehetne, de valahogy mégsem érezzük azt az átütő erejű élményt, amit nyújtania kellene. Kicsit túl komolyan vették a „kísérletet” a készítők és a szereplők is, és talán a zeneválasztás sem volt a legtökéletesebb. Mindezek ellenére azonban mégis megérdemelnek egy tapsot, mind a kórustagok, mind az új Alfa Romeo Mito Turbo.
Ti milyen sztorit írtatok volna a szlogenhez? Az ötleteket várjuk a kommentekbe!
A bejegyzés trackback címe:
https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr392684789
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mr. Pither · http://hundilbert.blog.hu/ 2009.11.30. 16:43:30
Bazmeg, ez a Dies Irae a Requiemből.... nem a Madamina, il catalogo è questo, nem is a Là ci darem la mano a Don Giovanniból, hanem a Dies Irae a Requiemből... amit Mozart a saját halálára írt gyászmisének. Requiem aeternam, örök nyugalmat. Héliummal. Az ötletgazdának, remélem, a héliumos verziót éneklik majd a sírjánál.
Adrant 2009.11.30. 16:46:50
@Mr. Pither: Na, ezért nem tökéletes a névválasztás. :D
Adrant 2009.11.30. 16:47:22
izéé...zeneválasztás