Új kampány Coca-Cola-tól

2009. január 21-én kezdetét vette a Coca-Cola új reklámkampánya, melyhez egy új szlogen és életérzés is társul, továbbfejlesztve az eddigi Élet a Coke oldalán-t. Az „Open happiness”, szabadfordításban „Nyitott boldogság” arra próbál utalni, hogy minél többször nyitunk ki egy kólát, annál több és szebb élményünk lesz a világban. Ez a fajta pozitív szemlélet – különösen a mostani világválságba – sok helyen visszaköszön, elég ha csak átkukkantunk a konkurenciához, a Pepsihez, akik mostanság az „öröm” és „optimizmus” szavakkal példálóznak.
Az Open Happiness globálisan fogja végigkísérni a márkát, és számos integrált marketingkommunikációs eszközön kerül majd bevetésre. Az első tv spotokat január 21-én, a népszerű tehetségkutató showban, az American Idol reklámszünetében adták le, és a többi sem fog sokat váratni magára, hiszen a SzuperKupa és az Oscar- díj átadáson is bemutatnak új filmeket. „A kampányhoz persze további eszközök is kapcsolódnak: POS, promóciók, kültéri- és printreklámok, digitális és zenei kiegészítők és még sok-sok más.” – árulta el Joe Tripodi, a The Coca Cola Company marketingkommunikációs igazgatója.
„A történelem során, a Coca-Cola mindig megújulva próbálta kifejezni az élet pozitív oldalait. Az Open Happiness arra épít, hogy még ezekben a nehéz időkben is meg lehet találni az élet apró örömeit és felismerni a bennük rejtőző boldogságot. Ez a kampány arra emlékezteti az embereket, hogy a Coke mindig ott volt számukra, hogy apró és felfrissítő, örömteli pillanatokat szerezzen az embereknek.”
Az „Open Happiness” annak „Coke side of life”életérzésnek a továbbfejlesztése, mely a Happiness Factory-t és számos díjnyertes reklámot inspirált. Az új kampány követi ezt az irányt, és arra fogja ösztönözni az embereket, hogy továbbra is vigyenek optimizmust, pozitív gondolkodást és szórakozást az életükbe. A filmek mellett, a kampány másik fő része az eladáshelyi reklámok és a vásárlói élmény fokozása – kíváncsi vagyok, ez mit fog takarni.
„Az Open Happiness” úgy lett megalkotva, hogy minden szinten működjön – a nemzetközi reklámozástól kezdve, egészen a kis bolti polcokig, hogy tiszta üzenettel vásárlásra késztessen” – mondta Tripodi. „Az új marketingüzenettel, a bolti kivitelezéssel és a palackozó partnerek együttes erejével olyan szinergiát fogunk létrehozni, mely tovább virágoztatja a szénsavas üdítők piacát.”
A kampányt egyébként ismét a Coke globális ügynöksége, a Wieden+Kennedy dolgozta ki, és állítólag 2009 első felében elindul világszerte, tehát nálunk is. Kíváncsian várom, hogy fogják lefordítani a szlogent. :)
Íme néhány publikus spot és print, melyről döntse el mindenki saját maga, hogy megérte-e a nagy felhajtást.
 Crave

 
Library 

Heist 


 

 Happiness factory III. 

Portal 

Swelter stopper 

Two guys 

Avatar 


 

A printeket pedig itt tudjátok megnézni.

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr352684573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2009.01.28. 16:25:02

Engem nem nagyon fogott meg egyik szpot sem...:( Kivétel talán a Crave és a Library, amikben látok némi fantáziát.

bys · http://unhub.com/bysman 2009.01.30. 10:22:58

Óóó, köszi. Coke mindig jöhet. :)
süti beállítások módosítása