A mutáns kutyahal
A mutáns kutyahal

„Bármi, amit elképzelsz.” – szól az új Volkswagen Spacefox szlogenje. Egy ilyen koncepció minden kreatív álma, hiszen gyakorlatilag korlátlan mozgástered ad az ötleteknek. Bármilyen fiktív és elvont dolog szóba jöhet, a lényeg, hogy a történetnek legalább egy kis köze legyen az autóhoz.
Így született meg ennek a spotnak a főszereplője, egy terrier-sügér, aki szeret a gazdival a vízben pancsolni, a tengerparton futkározni, néha alámerülni egy pisire és ...
VBTL, avagy Very Below The Line
VBTL, avagy Very Below The Line

Januártól reklámozhatják magukat az ügyvédek, mivel megszűnik a Magyar Ügyvédi Kamara egyértelmű tiltása az ügyvédi tevékenység reklámozására. De mit tegyél, ha kezdő ügyvédpalánta vagy, és kevés a pénzed? Ne gondolkozz nagyban, nem kellenek az óriásplakátok és tv reklámok, de még az öt másodperces rádió spot is felesleges. A válasz tehát egyszerű: reklámozz a vonal alatt. Fordulj a legközelebbi reklámügynökséghez, akik kreatív elsősegélyben ...
Beke Zsuzsa
Beke Zsuzsa

 

Beke Zsuzsa, a Richter Gedeon NyRt. kommunikációs igazgatója.  

 
Az elmúlt másfél év az egészségügyi reformtól volt hangos. A gyártók felől nézve mi a reform eredménye? 
 
Az elmúlt két év nagyon komoly visszafejlődést okozott, egy olyan sokkot, mint amit talán az orosz válság óta nem láttunk. A gyógyszergazdaságossági törvény alapjaiban átírta a marketingre vonatkozó lehetőségeinket. Mindenhol drasztikusan megvágták a gyógyszeripari ...
Részegen ne vezess űrhajót
Részegen ne vezess űrhajót

Pár hete megemlítettünk az Adrenalinon egy mókás TCR kampányt , mely az ittas vezetés ellen hivatott fellépni.  Úgy látszik, hogy az ügynökségek rájöttek, hogy a „szürke és mélabú, kisgyereket részegen elcsapó spotok” helyett talán jobban járnak, ha a humorral próbálják meg eljuttatni az üzenetet a reklámkerülő emberekhez. Az persze más kérdés, hogy a nézők így mennyire veszik komolyan az üzentet, hiszen ezekben a reklámokban – a humorból adódóan ...
Meztelen nők potyognak az égből
Meztelen nők potyognak az égből

Na, ez már tényleg sok. Nem bírom megérteni, hogy a reklámiparban, a kreatív ötletektől mentes ügynökségek miért gondolják, hogy ha meztelenséggel tűzdelik meg a mondandójukat, jobban odafigyelnek majd rájuk. Talán mert a célcsoportban nagy számban megtalálhatók a férfiak, vagy azért mert egy kivillanó cicire odakapja a fejét még a TV előtt szundikáló nagyapó is? Talán reménykednek abban, hogy az erotika mádámja, az Internet majd segít kuncsaftokat szerezni ...
süti beállítások módosítása