Rocker bicaj
Rocker bicaj

Bevallom, én sosem értettem miért annyira népszerű a Guitar Hero konzolos játéksorozat és, hogy miért vonz oly sok embert, hogy egy fröccsöntött kis gitáron, gombokat nyomogatva eljátssza a nagy rock idolok dalait. Persze manapság minden tini szeretne sztár lenni, és átélni az 5 perc hírnevet, de ez a játék már az idősebbeket is megmozgatja. „Engedd szabadjára a benned lévő rocksztárt”, szól a játék jelmondata, amihez egyébként már egy dobszerkó és ...
Striptease a metrón
Striptease a metrón

Pont a minap gondolkodtatott el egy cikk a humor és a reklám viszonyáról. Persze ilyenkor az ember kicsit kiélezettebb lesz a témára, úgyhogy nagyon örülök, hogy bele futottam ebbe.

Frédéric Beigbeder az
1999 Ft -című könyvében azt írja, hogy a jó reklám alapja a vicces csúsztatás. Ez akkor működik, ha a poén a USP-re van kihegyezve, azaz arra a terméktulajdonságra amit kommunikálunk, ami megkülönbözteti a reklám tárgyát a versenytársaktól. Ilyenkor a poén ...
Haláli reality
Haláli reality

Nemrégiben olvashattatok egy postot Szmókermenről , aki a Utah állambeli gyerkőcöket próbálta lebeszélni a dohányzásról. Úgy látszik, hogy Amerikában tényleg komolyan veszik a prevenciót, hiszen november elején kezdetét vette az ország legnagyobb anti-dohányos kampánya.  A truth ® és az MTV közös akciójában egy valóságshow paródiájába bújtatják a felvilágosító üzeneteket, melyekre reményeik szerint jobban figyelnek majd fiatalok.
 
A nálunk is oly ...
A Meki arculatot váltott
A Meki arculatot váltott

Ahogyan arra John Travolta is rávilágított a Ponyvaregényben, külföldön – főleg Európán kívül – a McDonald ’s -ban kapható McRoyalt más néven árulják. A zsír és kalória szörnyeteget ezeken a helyeken, Quarter Pounder -nek, azaz negyedfontosnak hívják. A Big Mac mellett, ez a legnépszerűbb szendvics a világon, aminek a neve szinte már egybeforrott a Mekiével.
 
Talán éppen ezért a hihetetlen népszerűségért merte megpróbálni a gyorsétteremi lánc ...
Élménypont – Megcélozva
Élménypont – Megcélozva

A fogyasztókra zúduló, városi reklámok tengerében manapság egyre nehezebb megragadni a figyelmet, legyen akármilyen szép és különleges is a közölni kívánt üzenet. Persze léteznek különféle ambient trükkök, melyekkel közelebb lehet vinni a mondandót, ám a siker még így sem garantált.   Az alapvető célja ezeknek a módszereknek, hogy intenzívebb kontaktot alakítsanak ki a célcsoporttal, ezzel is növelve a márkaismertséget, az érzelmi azonosulást, az ...
Johnny a mocsokban
Johnny a mocsokban

A mosóporreklámok a szakma klasszikusan leglenézettebb falatkái, hisz általában mind száraz és unalmas. Sokan érvelnek, hogy a megnevezett target, azaz a háziasszonyok csak így értik az üzit. Ez a hozzáállás nem túl szimpatikus. Ezért is örülök, mikor a szegmensben mernek tisztán image jelleggel kommunikálni. Az OMO „dirt is good”-vonala ilyen. Ez a 2 spot iskolapéldája annak, hogy mosóport is lehet szépen és jól hirdetni tartalmas márkaépítéssel.

süti beállítások módosítása