Egy csipetnyi katasztrófa
Egy csipetnyi katasztrófa

Sajnos a globális felmelegedés még mindig hidegen hagyja az embereket. Távol érzik magukat a felelősségtől, nem veszik tudomásul, hogy akár pár éven belül is komoly gondok lehetnek. Persze akadnak olyanok, akik törődnek bolygónk sorsával, de a többség akkor is csak szavakkal tesz az ügy érdekében.

Egy hagyományos print vagy tv reklámmal szinte már el sem lehet gondolkoztatni a népet. Megnézik, bólogatnak, igazat adnak, aztán kimennek a kertbe és elégetik a ...
Krokodilkönnyek a bőröndben
Krokodilkönnyek a bőröndben

Érdekes módját választották a hollandok a reptéri vámszabályzat betartatására. A gerilla akció lényege, hogy rávegyék az újonnan érkezőket, hogy gondolkodjanak el kicsit, mielőtt a piros vagy a zöld sávot választanák, és netán illegálisan vinnének be külföldről hozott termékeket.  A „Van valami vámolnivalója?”felirattal és egy krokodilfarokkal megtoldott bőrönd emlékezetes kis élménypont, mely biztosan többet ér egy átlagos prospektusnál, vagy ...

Kotonkaland a tengerfenéken
Kotonkaland a tengerfenéken

Hihetetlenül provokatív és már-már perverz reklámfilmmel próbálja felhívni a figyelmet az AIDS veszélyeire a francia TBWA reklámügynökség. Pedig a korábbi űrbéli kotonkaland után azt hittem, hogy már nem érhet meglepetés. És mégis…
 
A reklám alapötlete lényegében az, hogy bármennyire is jól esik elmerülni a másik fél örömteli formáiban, mindig figyelni kell a megfelelő védekezésre. Használjunk óvszert, és így a csodás kalandot biztonságban ...
süti beállítások módosítása