A sokakat sokkoló, másokat kacajra késztető Diesel XXX reklám után a ruhagyártó cég megkezdte a születésnapi bulijának amsterdami promócióját. A finom erotika ezekben a filmekben is fellelhető, bár nem olyan polgárpukkasztó módon, mint korábban.
A sokakat sokkoló, másokat kacajra késztető Diesel XXX reklám után a ruhagyártó cég megkezdte a születésnapi bulijának amsterdami promócióját. A finom erotika ezekben a filmekben is fellelhető, bár nem olyan polgárpukkasztó módon, mint korábban.
Ha már korábban szót ejtettünk a Pepsi-ről, érdemes megnézni azt az 1988-as reklámfilmet, melyben az akkoriban még autentikus külsejű Michael Jackson ropta a táncot, a Pepsi-t iszogató kisgyerekekkel. A nagy költségvetésű videóklip hatalmas népszerűségnek örvendett, hiszen a Jacko Billie Jean nótája sokáig első volt a toplistákon (1983). A szöveget kicsit átírták, eltelt 5 év, de Jacko így is tartolt a látványos filmmel, mely akkoriban nagy lökést adott a ...
Számos ötletes és meghökkentő promóciós kampány létezik ezen a Földön, melyek rossz esetben egy mosolyt, jobb esetben pedig márkaismertséget eredményeznek a kedves fogyasztóknál. Nos, itt van egy kampány, ami nem csak innovatív, de szó szerint Földön túli. A JP Aerospace – mely egy független alapon működő vállalkozás és egyben űrprogram – végre létrehozott egy olyan reklámszolgáltatást, amely kiváló felületet nyújt a Föld felé tartó ufók és az ...
A következőkben, Hivatal Péterrel, a Metropol ügyvezető igazgatójával, valamint a Direkt Marketing Szövetség elnökével készített interjúnkat olvashatjátok.
Mik voltak az első meghatározó élményeid a pályán?
Sok cég reklámozza a környezetbarát termékeiket, ezzel is azt sugallva, hogy ők törődnek a környezettel. De ez az egyik első alkalom, hogy magát az üzenetet is környezetbarát médiumon közvetítik. A Brand Xperience létrehozott egy olyan elektromos járművet, mely nem csak, hogy nem bocsájt ki széndioxidot, de a rajta lévő oriásplakátot is újrahasznosított papíron jeleníti meg.
A cég járműi 25 amerikai városban, 25 mph sebességgel ...
Az Ofotért reklámfilmje 1986-ban született, és Tina Turner Pepsi reklámfilmjét parodizálva két évig futott a kereskedelmi cég imázsfilmjében. Nekem személy szerint ez volt az egyik legmeghatározóbb reklámélményem ifjúkoromban, emlékszem, ahogy napokig dúdolom magamban a fülbemászó dallamot.
Úgy tűnik, hogy az ausztrál Air NZ-nek sikerült kitalálnia egy újfajta médiumot, mely akár forradalmasíthatja a reklámipart. Ők az elsők a világon, akik tarkóra tetoválható reklámmal próbálják meg eljuttatni az üzenetüket a potenciális ügyfelekhez. Ez a rendkívül kiFEJező médium kétségtelenül az utóbbi idők egyik legfurcsább ötlete, mely nagy FEJlődést ígérhet a piacnak.
A mai magyar bank-reklámdömpingben jól esik kicsit visszatekinteni a múltba, és megcsodálni, hogyan kommunikáltak a nagy öregek. Persze akkoriban nem volt sok választása az embereknek, ha biztos helyen akarták tudni a pénzüket. Az 1987-es kétszintű bankrendszer előtt az Országos Takarékpénztár jelentette az állam szalmazsákját, melybe nagyon sokan fektettek be.
A harmincadik születésnapját ünneplő Diesel olyan vírusfilmmel készült, amit garantáltan, több ezren fognak tovább küldeni az ismerőseiknek. Az szextől TELJESEN mentes, másfél perces szösszenet olyan ötletesen kommunikálja a harmadik X betöltését, hogy majdnem elélveztem a gyönyörtől. :)
Ki ne álmodott volna arról gyerekkorában, hogy szuperhősként repked a fellegekben? Ki ne akart volna szupererőt és még csomó más képességet? Úgy gondolom, hogy mindenki szeretne különleges lenni, legalább egy kicsit. Sőt vannak olyanok, akik bármit megtennének annak érdekében, hogy ne szürküljenek bele a hétköznapokba. Nos, itt van számukra a lehetőség, hogy pár percre kibújjanak a bőrükből, és valami szuper jót csináljanak.