Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-12-15 – Címkék: reklám internet kokain társadalmi célú élményhajsza – írta: ad-renalin

Publo és a kokain

2008-12-15 – Címkék: reklám internet kokain társadalmi célú élményhajsza



Ismered azt a furcsa érzést, amikor egy hatalmas vágással a mellkasodon, halottan térsz magadhoz egy sötét pincében?  Nem? Akkor neked tuti jobb napod volt, mint Publonak, a kokain csempész kutyának, akit arra használtak a dealerek, hogy a beleiben kokót csempésszenek be az országba. Ez a sajnálatos esemény arra ösztönzi – az egyébként már hullamerev – ebet, hogy utánajárjon annak, miért olyan különleges ez a fehér por.
Durván ennyi lenne az alaptörténete ennek a brit TCR kampánynak, mely a kokain sötét oldalára próbálja meg felhívni a fiatalok figyelmét. Az akcióhoz számos rövidke film készült, melyek alapvetően a vicces párbeszédekre épülnek, és némi túlzással próbálják meg kikarikírozni a fogyasztókat. Pablo mindenkivel beszél, akinek köze van a témához: kokós fiatalokkal, felgöngyölt papírpénzzel, orrlyukkal, egy lány szívével, stb.
Érdekes és szórakoztató pár perccel kedveskednek ezek a filmek az angolban otthonosan mozgó nézők számára. A kampányhoz egyébként egy honalap is tartozik, ahol többek közt meg lehet nézni a drog ábc-t, illetve segítséget lehet kérni saját magunknak és szeretteinknek. 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342684529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.