Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-12-12 – Címkék: reklám film volkswagen autó élményhajsza – írta: ad-renalin

A mutáns kutyahal

2008-12-12 – Címkék: reklám film volkswagen autó élményhajsza



„Bármi, amit elképzelsz.” – szól az új Volkswagen Spacefox szlogenje. Egy ilyen koncepció minden kreatív álma, hiszen gyakorlatilag korlátlan mozgástered ad az ötleteknek. Bármilyen fiktív és elvont dolog szóba jöhet, a lényeg, hogy a történetnek legalább egy kis köze legyen az autóhoz.
Így született meg ennek a spotnak a főszereplője, egy terrier-sügér, aki szeret a gazdival a vízben pancsolni, a tengerparton futkározni, néha alámerülni egy pisire és nagyon sokat rosszalkodni.
Kíváncsi lennék, hogy vajon ez volt-e a legkreatívabb ötlete a brazil Almap BBDO-nak, vagy csak túl sok Resident Evil-t néztek. De végül is mindegy, szerintem egy aranyos és szerethető filmecske született, mely egészen jól esik így péntek délelőtt. 


9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr72684528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Criminal 2008.12.12. 11:43:38

Hehehe!!! Ezt az állatságot... :)

kiskicsicsiga 2008.12.12. 11:50:37

szerintem fos
most komolyan.semmi értelme.és utálom, mikor valaki hagyja, hogy a háziállata nyalogassa az arcát...bleee

hatláb · http://ebenci.blog.hu 2008.12.12. 12:11:18

Azért a végén, amikor a kutya ihajol az autóból, teljesen más a feje, mint a többi képsoron.
Nem is akármilyen terriet, ez egy Jack Russel terrier.

periplaneta plumbum · http://atomgomba.blog.hu 2008.12.12. 12:11:19

no szerintem semmilyen a reklám, de az autó kifejezetten ocsmány fujjderonda. mondjuk hasonlít erre a futópontyra.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.12.12. 12:39:26

Hatláb:
Igen, azért teljesen más mert a hapsi csak elképzelte, hogy ilyen kutyája van. Lásd: "Bármi, amit elképzelsz"

Omgy 2008.12.12. 12:58:25

Tényleg kitalálhattak volna valami eredetibbet is, de amúgy nem rossz a videó.

Prosecco Rosso 2008.12.12. 13:11:27

A vége poénig (míg a kocsi ablakán VALÓBAN a kutya nézett ki), azt hitem, simán csak az a koncepció, hogy összekeverték a kettőt, és de jó majd nekem, ha ilyen mix autót veszek. Addig viszont csak az járt az eszemben, hogy oké, ha ez, de akkor az autó is ennyire gusztustalan keverék? (magyarul, lehet, hogy hasznos, meg megvalósítja minden elképzelésemet, de RONDA)
Aztán a végén rájöttem én is, hogy az alapkoncepció azlenne, hogy épp ahhoz alkalmazkodik, amihez kell: tengerparton halas lesz, mert csak így követheti a gazdáját... Viszont, ehhez a parton felesleges volt neki félig halnak látszania. Meg túl hosszú és uncsi volt a felvezetés a poénig (és ráadásul nem túl szép látvány, ahogy írtam)
Összességében szerintem nem jó.

Jómunkásember 2008.12.12. 13:48:33

Szerintem az a reklám alapkoncepciója, hogy ha beszívtál, ilyen autó kell neked...

Endzs 2008.12.12. 14:42:08

" Bármi, amit elképzelsz"????
Hmm..., hát én nem találtam ötletesnek. A reklámnak már a koncepciója is elhibázott.