Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-12-08 – Címkék: reklám film felnőtt erotika nsfw – írta: ad-renalin

Meztelen nők potyognak az égből

2008-12-08 – Címkék: reklám film felnőtt erotika nsfw



Na, ez már tényleg sok. Nem bírom megérteni, hogy a reklámiparban, a kreatív ötletektől mentes ügynökségek miért gondolják, hogy ha meztelenséggel tűzdelik meg a mondandójukat, jobban odafigyelnek majd rájuk. Talán mert a célcsoportban nagy számban megtalálhatók a férfiak, vagy azért mert egy kivillanó cicire odakapja a fejét még a TV előtt szundikáló nagyapó is? Talán reménykednek abban, hogy az erotika mádámja, az Internet majd segít kuncsaftokat szerezni a világhálón? Most, hogy jobban belegondolok, talán mégis van értelme a dolognak. De ha már csinálják, csinálják nagyban – gondolhatták a dán Fleggaard marketingesei, akik megalkották a reklámtörténet eddigi legtöbb fedetlen mellett felvonultató tv spotját.
A cég egyébként elektrotechnikai eszközöket árul, és már a korábbi spotjaiban is visszaköszönnek a nagymellű szilikon csodák – bár nem annyira fedetlenül, mint most. Szóval a célcsoport nagyobiik részére elvileg hathat egy ilyen reklámfilm, ha más nem, legalább megmarad a fejükben a márkanév. Ami viszont az Internetet illeti, a Youtube-ról 1 nap után letörölték a videót, szóval a filmet már csak a honlapon lehet megnézni. Ennek ellenére én azért örömmel megosztom most a kedves férfi olvasókkal ezt a közel háromperces, didi-deszantos akciófilmet. :)
Figyelem! A videót csak 18 éven felülieknek ajánljuk! 


37 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr572684523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Berkenye · http://www.klubszoba.hu 2008.12.08. 13:28:29

Elérték a reklámszakemberek a céljukat, mivel megjelent ez a blogbejegyzés a filmecskéről, és nyilván több helyen is említést tesznek még róla. Olcsó eszköz, de működik. :)

Kúrcsány Ferenc · http://szanalmas.hu/ 2008.12.08. 13:28:58

Úgy látszik nem olvasnak Ogilvy-t. A pumás reklámokból csak a pumákra emlékeznek, a cégre meg a termékre nem igazán.

darag 2008.12.08. 13:35:24

az a szánalmas hogy 18 felettinek ajánlják! ki a ráktól kell óvni ezt a filmecskét? miért kell ez a korhatárkarika? mert ez a reklám valóban egy merő sületlenség, de a csajok teljesen rendben vannak! sőt! Ha valakit zavar ha egy nő jól néz ki az biztos nem 18 év alatti!

darag 2008.12.08. 13:39:09

A szex mindenhol működik! az alapvető ösztönöket nem lehet semmibe venni! Csakhát a 18 karika... az mi a rákért kellett. Ez tipikus példája annak amikor NEM a 18 év alattiakat zavarja a reklám hanem azt a kisszámú képmutató farizeust! Ebben a reklámban igen klassz csajok vannak! sokat ilyet és még többet!

kamikaze boci · http://www.egermuzeum.hu 2008.12.08. 13:41:43

A sűrített levegő nagyon hiányzik belőle ( nekem, meg szerintem a technikusoknak is;) )

valaki 2008.12.08. 13:49:24

14 év felett azzal dugsz, akivel akarsz, de 18 év alatt nem nézhetsz cicit, ez a törvény, tessék elfogadni!

He? 2008.12.08. 13:53:42

A jobb oldali nőci, mint "nagymellű szilikon csoda"??? WTF?

◄ViZion 2008.12.08. 14:03:41

Végre egy nézhető reklám!
Akinek nem 'teccik, nézzen Vámház körutasat...

Zotya 2008.12.08. 14:07:52

Igen , a szex a leghatásosabb a reklámban. Ez mindig is így volt, és így is marad. Persze, a nők is a meztelen férfiakra csorgatják a nyálukat a reklámokban , csak amíg náluk ez ekszkluzív szórakozás, a férfiaknál (szerintük) ocsmány perverzió.

Vérnűsző Barom 2008.12.08. 14:10:22

Zseniális!

Xtr 2008.12.08. 14:24:41

Nem vagyok oda a szilikonért, tapintásra kicsit fura, de a látvány OK, a lányok helyesek. Csak nem emlékszem, mit is reklámoztak itten?

pekmester 2008.12.08. 14:26:36

nagyon jó kis filmecske ez :)

dryblas 2008.12.08. 14:27:07

cool. :)

Wannabe 2008.12.08. 14:27:27

Randa bőr alá feszített gumidudák.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.12.08. 14:27:51

Ó, hát ez maga a csoda. :D

mrmojorisin 2008.12.08. 14:47:05

Mennyivel szívesebben néztem ezt, mint egy töltött galamb nővérke és egy őszes "sármos" doki vásárlási szerencsétlenkedéseit....Fasza reklám!

Anonym US 2008.12.08. 14:51:58

valaki 2008.12.08. 13:49:24

Akkor ezek szerint 14 és 18 éves kor között csak csukott szemmel szabad?
:-D

kaladida 2008.12.08. 14:53:59

A szöszi meg a bikinialsó zsinórját oldotta :)))

Lemúr Miki · http://lemurmiki.wordpress.com/ 2008.12.08. 14:54:36

Van még, aki nagybetűvel írja az "internet"-et? :)

Egyébként a reklám jó, tök csöcs.

Anonym US 2008.12.08. 14:55:55

mrmojorisin 2008.12.08. 14:47:05
'töltött galamb' ?!
Hízott malac talán...

szilárdan... · http://www.flickr.com/photos/haazee 2008.12.08. 15:25:04

Mint reklám, nem tudom, mennyit ér. Mint klip... azt hiszem, a hónap legjobbjai közé tartozik. :D

kakaóstetü 2008.12.08. 15:25:53

Nekem is ilyen csöcsiket! Százat! Ezret!

ROTFL Manó 2008.12.08. 15:37:19

Hát vakon vezessenek a népkonyhára, ha látok egy linket, amit meg lehet nyitni! Hol van ez a film?

Tehenke 2008.12.08. 15:44:01

Én biztos nem dobnám ki őket...

Kaptárlakó · http://kaptarlako.freeblog.hu 2008.12.08. 15:49:56

Zseniális, csodaszép, lenyűgöző, és a Wagner aláfestés még szebbé teszi! :-)

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.08. 15:58:22

Az ami nem mindegy :D

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.12.08. 16:25:40

ROTFL Manó: Kattints a képre! :)

Chandler 2008.12.08. 16:25:44

Igaza volt Ogilvy-nek. A csöcsökre emlékszem a hirdetőre sajna nem. Eszerint megérte?
Azon morfondíroztam közben, hogy a többségnek megcsinált melle volt. Arra számítottam, hogy szétdurrannak, vagy valami folyamatot elindít bennük a szabadesés. Hiszen épp a kis szilikonmaca hozta fel alibinek a TV2 afrikai showjában, hogy nem ugorhat le a hídról, mert a plasztikai sebésze nem ajánlotta az darabonként 550 köbcentiknek. Na, mindegy! Az még megért volna egy misét. Vagy csak a magyar plasztikosok dolgoznak elavult anyagokkal? Ez meg az újgenerációs szlikoncicik reklámja volt?

Chandler 2008.12.08. 16:27:45

A szőke nős viccek meg úgy látszik még mindig divatban vannak.

BiG 2008.12.08. 16:55:42

Nyami! A reklám lehet, hogy bugyuta, de mint férfiember és ejtőernyős mondhatom, hogy igen rendben van! Szeretnék ilyen "körülmények" között ugrani...
Abba most nem kötök bele, hogy zuhanás közben nem így néznének ki a nénik, meg a csöcsik se. Meg magassarkúban nem ugrálunk. Az lenne az első, hogy nyitáskor elhagynák őket... :-))) Meg a nyitáskori szétoszlás se volt...
De tetszett. jó ezeket így együtt látni :-D

Üdv!

Chaoyang · http://kinailanyok.blog.hu/ 2008.12.08. 16:56:25

Ti nem ertitek ... az idea a kovetkezo... ha ezt veszed vagy hasznalod vagy hordod, akkor potensebb leszel nagyobb eselyed van ra, hogy tobbet basszal ;) Persze ez atveres, de mindenki fejeben ez motoszkal...

KA_Steve · http://rocknpol.blog.hu/ 2008.12.08. 16:57:07

Lemúr Miki: én pl, de hanyagság miatt csak ritkán. Amúgy naggyal helyes. "internet" kicsivel köznév, általánosságban bármelyik nemzetközi informatikai hálózatot jelenti. Ugyanez naggyal tulajdonnév és ennek megfelelően egy bizonyos internetet jelölünk vele, azt, amit épp használunk. De kinemtojikrá, a köznyelv hanyagságból szabálytalanul használja, így mint a mellékelt ábra is mutatja, mára az ciki, aki még tudja hogy kell(ene) helyesen írni. :+)

Fester bácsi (törölt) 2008.12.08. 17:36:22

Ha valaha megtámadna minket egy deszant alakulat, panaszt teszek, ha nem így néznek ki mellesleg!!!

epäjärjestetty 2008.12.08. 17:37:59

de miert pont mosogepet reklamoznak igy? elkepzelem amikor a dan haz ura kikiabal a konyhaban serenykedö asszonynak, hogy gyere anyjuk, nezd milyen jo reklam, menjunk holnap ebbe a boltba es vegyunk mosogepet! na jo, nem kepzelem el, tul nehez...

habar, jo egy eve en magam is a reklamozott markaju mosogepet vettem, es tetszett a reklam. bar szerintem zuhanas közben a cicik mas alakot vennenek fel :)

sajtostehén 2008.12.08. 17:40:01

mivel a cégnek már volt pár ilyen filmecskéje, a didkó igenis összeköthető a brenddel, nem pusztán a csöcs marad meg a dánoknak, akik a tévében is találkoznak a pumafilozófusokkal. Lehet, hogy Dániában nem hosszúlépésért, hanem plazmatévéért járnak a "csöcsösbe".

GargleBlaster · http://autostat.hu/hasznos 2009.11.10. 18:02:36

lol:) ez egy jó kis reklám. jót mosolyogtam rajta és egy percig sem volt unalmas. profi, csak amikor zuhantak akkor egyáltalán nem volt élethű a dolog sajnos. de a vége az nagyon vicces :)

tomoceusz 2009.11.11. 11:01:06

@KA_Steve: Egy év után, csak a rend kedvéért: az internet kisbetűs. Nézz utána pl. itt: www.nytud.hu/oszt/nyelvmuvelo/gyik/gyik1.html