Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-12-05 – Címkék: array – írta: ad-renalin

1 férfi, 6000 nő

2008-12-05 – Címkék: array



Dániában évente rendeznek egy női futóversenyt, melynek keretein belül, közel 6 ezer nő nyargal végig a városon. Ez a hömpölygő hölgyáradat adta az ötletet az Axe-nak, hogy az életbe is átültesse termékének fő mondanivalóját, a női ajzószer koncepcióját.
A kivitelezés roppant egyszerű, de nagyszerű volt. Csupán egy férfi, egy brandingelt póló és egy dezodor kellett a művelethez, melyben egy férfi a rajt előtti pillanatban berohant a pályára – kb. 100 méterrel a futók elé –, befújta magát Axe-al és elkezdett rohanni. Így a külső szemlélőnek olyan érzése támadt, mint ha a srác a nőcik elől menekülne. Én nagyon jót mosolyogtam ezen a szellemes kis ambient fogáson, melynek köszönhetően majd 1 perccel megdőlt a rekord. Úgy tűnik jó kondiban volt a hapsi. :)


6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr372684521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amitlatok (törölt) · http://amitlatok.blog.hu/ 2008.12.05. 16:58:23

Jó kis címlaphajhász cím :)

Sidaries · http://delorean.blog.hu 2008.12.05. 17:40:16

Hát ez nagyon jó! :D

RustySpoon (törölt) 2008.12.05. 18:27:42

AXE: Le a kalappal :)

Borsodi Chevis Dundi · http://www.chevroletmiskolc.hu/blog/ 2008.12.05. 21:59:24

Ügyes és borzalmasan olcsó megoldás. Sok ilyen ötlettel lehet kedvezően reklámozni.

Aggie 2008.12.06. 13:49:37

En ehhez csak annyit tennek hozza, hogy miota az Axe elkezdte ezt a "nok az Axe-tol lesznek allatok" kampanyt mi semmilyen Unilever termeket nem vettunk: no Persil, no Domestos, no Dove es meg sorolhatnam. Ez pl. 3 olyan termek, amit korabban rendszeresen vettem, de soha nem fogok. 2008-at irunk lehet helyette mast talalni, nem is volt olyan nehez :)