Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-12-03 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Egy gyermek kálváriája

2008-12-03 – Címkék: array



A Bernardo az Egyesült Királyság első számú, gyerekeket védő segélyszervezete, melynek eltökélt szándéka, hogy minden fiatalnak – legyen az agresszív, nehezen kezelhető, vagy hátrányos helyzetű – segítséget nyújtson. A Bernardo hisz a gyerekekben, függetlenül azok körülményeitől, nemétől, származásától, hátrányaitól és viselkedésétől. Továbbá abban, hogy a sérülékeny, elfelejtett és elhanyagolt gyerekek is jó útra terelhetők – persze csak a megfelelő segítséggel. Ezért a szervezet a gyerekek mellé áll, hogy a lehető legjobbat hozza ki belőlük, és ezzel kimenekítse őket a végtelen körforgásból, mely örökre megpecsételheti a sorsukat.
Erre a végtelenített körforgásra épül legújabb reklámfilmjük is, mely máris óriási vihart kavart odaát a szigeten. A spot BHH kreatív ügynökség agyszüleménye, és egy olyan lányról szól, akinek az élete minden téren vágányra futott. Drogozik, másokat bántalmaz, megbukik az iskolában, javítóba kerül és még az apja is veri. Ezeket a jeleneteket mutatják újra és újra, egyre gyorsabban, ami annyira kiakasztó, hogy 400 panasz érkezett a szervezethez, így már az ottani reklámhatóság is vizsgálja az esetet.
Sokkoló vagy sem, annyi biztos, hogy rendkívül erősen irányítja rá a figyelmet a problémára és azt sugallja a néző számára, hogy itt bizony tenni kell valamit. „ Az Egyesült Királyságban élő, több ezer gyereknek ez a történet ismételni fogja önmagát, mindaddig, amíg valaki meg nem állítja.” – szól a film végén az üzenet.  (Ami egyébként kísértetiesen hasonlít a nálunk is említett „Pain without boarders” koncepciójára.)
Bevallom, rám is nagy hatással volt ez reklám, mely hangulatában, színészi játékában és  kivitelezésében is eléggé erősre sikerült. Kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok róla.

 


4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr772684519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jay-d 2008.12.03. 15:43:35

Gonosz egy loop az biztos.
Egy rossz szavam se lehet, amiért annak idején apám néha adott egy taslit.

omyg 2008.12.03. 15:45:54

Ja, szerintem is elég sokkoló, bár nem teljesen értem a panaszos telefonokat. Sok idióta, nem tud mit kezdeni a szabadidejével.
Ennek a reklámnak pont ilyennek kell lennie. Pont.

exo84 2008.12.03. 15:50:07

Csodálom, hogy nincs kiírva az epilepsziás figyelmeztetés. A végére nagyon bedurvul…..

jay-d 2008.12.03. 15:51:46

Igen, a végén nekem is az volt az érzésem, mint ha egy Coldcut kklippet néznék. :)