Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-21 – Címkék: reklám film erotika burger bys – írta: bys

Striptease a metrón

2008-11-21 – Címkék: reklám film erotika burger bys



Pont a minap gondolkodtatott el egy cikk a humor és a reklám viszonyáról. Persze ilyenkor az ember kicsit kiélezettebb lesz a témára, úgyhogy nagyon örülök, hogy bele futottam ebbe.

Frédéric Beigbeder az
1999 Ft-című könyvében azt írja, hogy a jó reklám alapja a vicces csúsztatás. Ez akkor működik, ha a poén a USP-re van kihegyezve, azaz arra a terméktulajdonságra amit kommunikálunk, ami megkülönbözteti a reklám tárgyát a versenytársaktól. Ilyenkor a poén nem öncélú, nem esünk abba a hibába, hogy a vicc emlékezetes marad, de a márka, vagy az eladni kívánt portéka nem. A humor képes a legjobban tudatosítani az üzenetet, hiszen a gyerek is játszva tanul a legkönnyebben.

A Burger King egy új német szpotja ebből a szempontból telitalálat. Kinek ne jutna ez a hétköznapi szituációból született poén egyből eszébe, mikor éhesen gondolkodóba esik, hogy melyik lehet a nagyobb szendvics?
 


3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr342684506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.21. 12:03:52

Na, ezért eszem én mindíg hot-dogot a vilamoson. :)

bailando Reggaeton · http://reggaeton.blog.hu/2008/12/17/bkv_pole_dance 2008.12.17. 17:24:34

Rúdtáncosokat a BKV-ra!
Mivel mostanában úgyis nagy kérdés a BKV finanszírozása és az utasszám csökkenése, mi is hozzájárulnánk egy ötlettel az üzlet fellendítéséhez!Nos, mit gondoltok? Ez már a web 2.0 korszaka, nyílvánítsatok véleményt!!!Update: Egy kis témába vágó szösszen...

bailando Reggaeton · http://reggaeton.blog.hu/2008/12/17/bkv_pole_dance 2008.12.17. 17:25:25

Rúdtáncosokat a BKV-ra!
Mivel mostanában úgyis nagy kérdés a BKV finanszírozása és az utasszám csökkenése, mi is hozzájárulnánk egy ötlettel az üzlet fellendítéséhez!Nos, mit gondoltok? Ez már a web 2.0 korszaka, nyílvánítsatok véleményt!!!Update: Egy kis témába vágó szösszen...