Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-21 – Címkék: játék bicikli vírusfilm élményhajsza – írta: ad-renalin

Rocker bicaj

2008-11-21 – Címkék: játék bicikli vírusfilm élményhajsza



Bevallom, én sosem értettem miért annyira népszerű a Guitar Hero konzolos játéksorozat és, hogy miért vonz oly sok embert, hogy egy fröccsöntött kis gitáron, gombokat nyomogatva eljátssza a nagy rock idolok dalait. Persze manapság minden tini szeretne sztár lenni, és átélni az 5 perc hírnevet, de ez a játék már az idősebbeket is megmozgatja. „Engedd szabadjára a benned lévő rocksztárt”, szól a játék jelmondata, amihez egyébként már egy dobszerkó és mikrofon is beszerezhető, ezzel is teljessé téve a banda hangulatot.  
Számos híresség, köztük az Aerosmith és Heidi Klum is hozzáadta a nevét ehhez a hype-hoz, de most kivételesen egy celebmentes vírusfilmmel rukkoltak elő a marketingesek. Beismerem, ezen a hangulatos kis filmen még én is egy jót mosolyogtam.


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr52684507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.21. 14:35:12

Az ötlet jó lenne, de én például kínkeservvel ültem végig, várva a végén legalább valami nagy durranást, ami nem lett. :(