Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-14 – Címkék: reklám film divat felnőtt – írta: ad-renalin

A ruha vetkőzteti az embert

2008-11-14 – Címkék: reklám film divat felnőtt



A következő reklámfilm két okból is érdekes: az egyik az, hogy a forgatás Magyarországon volt, a másik pedig, hogy olyan finom erotika van benne, ami sok országban kiverné a biztosítékot.

A Sela, orosz divatcég a 2008-as őszi/téli kollekcióját egy akciódús – kicsit a Levis reklámra hasonlító – filmmel népszerűsíti, melyben egy férfi és egy nő, kaszkadőröket megszégyenítő módon öltözködik fel. Ez idáig rendben is van. A csavar az egészben ott kezdődik, mikor ezek a ruhák önálló életre kelnek és levetkőztetik szerencsétlen gazdáikat, hogy textíliáik egymáséi lehessenek. Nem teljesen értem, hogy a készítők mit szándékoztak ezzel elérni – azon kívül, hogy egy kis animációt és meztelenséget csempésztek a spotba – de az biztos, hogy elgondolkoztatják a nézőt.
Figyelem, a következő videót csak 16 éven felüli nézőinknek ajánljuk! 


6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr322684500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.14. 14:21:36

Jaja eléggé Levis, sőt! Mindkettőben beleparkouroznak a nacijukba. Annyi a külömbség, hogy itt vállaltan trükkről van szó. Nameg ezért a nőért megnézem még 2-szer.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.14. 14:24:33

LOL :) Én is így voltam vele bys.
Amúgy szerintem a csaj és a srác is magyar.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.14. 14:26:47

Megkeresem wiwen...esküszöm

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.17. 09:53:17

Egyébként azért "vetkőznek" le a végén, hogy legalább a ruhájukkal át tudják egymást ölelni, merthogy az egész spotban rohannak egymás felé, de végül útjukat állja a tátongó utca a háztetőn. Nekem se esett le elsőre, de így utólag viszont elég egyértelmű.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.17. 10:07:18

Ja, valószínűleg ez a koncepció van a háttérben, de nekem mégis sántít az egész. Lenne pár kérdésem:

1. Ha annyira vágynak egymásra, akkor nyilvánvalóan ismerik egymást. De akkor a csaj miért takargatja magát? :P
2. Ha a dögös barátnőd a szemközti házban lakna, te nem nála aludnál? :)
3. De ha mégis olyan hülye vagy, hogy külön alszol, akkor a randit nem inkább a földszintre kéne megbeszélni?

Persze csak kötözködök, akkor is nagyon tetszik a reklám. :D