Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-13 – Címkék: array – írta: bys

Testfestés, kicsit máshogy

2008-11-13 – Címkék: array



Kína divattéma lett. Az volt már az olimpia előtt is, de az ötkarikás játékok az egész világ szemét ráirányította az ébredező óriásra. Jellemző az is sajnos, hogy a kínai kirakatba előszeretettel csak a csilli-villi vásárfia kerül. Lehet, hogy a Vogue is már sok oldalas fotósorozatot publikál a „pekingi yuppie-k” koncepció mentén, de Kínának van egy másik arca is.

Ezt a TCR-t a shanghai-i Ogilvy hozta össze a Unicef-nek. Mindig üdvözítően figyelem a társadalmi céllal létrejött kommunikációkat, hiszen ezek gyengítik az élét a sok jogos támadásnak, amik démonizálják a szakmát például a nőkben keltett frusztráció, megfelelési vágy, vagy az emberek örökös fogyasztói kielégítetlensége miatt.

Jelen esetben az ügynökség lerántja azt a bizonyos leplet, és rendesen megfeszített ajak-környéki izomcsoportokkal artikulálja a problémát, hogy vedd észre őket ember, a gyerekeket az utcán, akin mindenki átlép egy vállrándítással, vagy csak szimplán megszokott közönnyel, hisz észre sem veszi már a megszokott jelenséget. Én első blikkre azt hittem, hogy ez egy szépen kivitelezett print kampány, másodikra meg valóban sokkolt a dolog. Az O&M igazi gyerekeket kért fel, hogy lefestve üldögéljenek ott a táblával. A maga nemes egyszerűségével „közölve” az üzenetet. Oké, kezdjük már érezni az ambient megközelítést egy ideje, de így ez olyan „igazi kínais.” Gondolom a gyerekek azért sokkal jobban meg lettek fizetve ezért, mintha egy eldugott gyárban varrnának egy pipa alakú bőrdarabot egy cipő oldalára 2 marék rizsért, vagy csak lődörögnének az utcán.
 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr822684497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 15:08:41

Ez egy bámulatosan megcsinált kampány, tiszteletem a csapat és a festő előtt.
Amúgy idehaza is kéne valami hasonlót csinálni. Biztos sokan örülnének, ha végre eltűnnének a kéregetők. :)
Na jó, ez kicsit gonosz volt.

Endzs 2008.11.17. 17:31:39

Teljesen egyetértek, bár ez a kéregetős valóban gonosz volt...