Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-13 – Címkék: array – írta: bys

Halubuckák

2008-11-13 – Címkék: array



Na, igen. Egy időben rendre jött egy adag 3d-s aszfaltrajz e-mailben a reggeli kávé mellé, olyan speciális technikával felkrétázott alkotások, melyek egy bizonyos szögből nézve megelevenednek, és kinőnek a földből, mint az égig érő paszuly. Erre persze a marketingesek is lecsaptak, lépten-nyomon lehetett olyan kommunikációs aktivitásokkal találkozni, ahol erre a blikkfangra építettek. Például nyáron ilyen formán hívták a népet a Balcsira egy jót Jet sky-zni is.

A képen látható fekvőrendőr bár street marketing eszköz, de itt most nem akarnak ránk tukmálni semmit, közvetetten sem. Philadelphiában ezeket iskolák közelében, illetve kertvárosi részeken helyezték el, olyan helyeken, ahol simán megeshet, hogy hírtelen beárnyékolja a szélvédőnket egy nagy piros pöttyös labda. Bár az aszfaltrajz szemszögéből írtam a posztot, más médium is kiegészíti az akciót: biztos vagyok benne, hogy egy út szélére kitett életnagyságú karton-kisgyerek miatt is visszaveszik sokan a lábukat a gázról.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr152684496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.