Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-10 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Fesztivál busz

2008-11-10 – Címkék: array



A Londonban megrendezett, tízedik Ír Zenei Fesztivál alkalmából egy nagyon jópofa buszreklámmal rukkolt elő a RKCR/Y&R kreatív ügynökség. A „márka energia” – ahogyan ők hívják – jelen esetben egy tangóharmónika, amely számtalanszor felcsendül az ír népzenében, és így tökéletes kapcsot képez az esemény mondanivalójával. A fesztivál egyébként október 24-étől vette kezdetét, és 10 napon keresztül szórakoztatta a nagyérdeműt különféle zenészekkel, énekesekkel, táncosokkal, koncertekkel, workshop-okkal és oktató előadásokkal.

Örülök, hogy egy újabb remek példáját láthatjuk a reklám célú buszmanipulációnak, melyre hazánkban is nagyobb figyelmet kéne fektetniük az ügynökségek! Ügyes próbálkozás azért nálunk is akad, de valljuk be, nem túl sűrűn kapjuk fel a fejünket az efféle élménypontokra.


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr862684493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 12:21:12

A Naturellának volt hasonló. A Móriczról indulok útnak reggelente, és a 7-es buszmegállóját legyeptéglázták. A koncepció valami "egy maroknyi zöld a betonsivatagban" lehetett.
Érdekes, hogy elsőre nem nagyon esett le, hogy mitől más ez a buszmegálló, csak azt éreztem, hogy valami furcsa, meg furcsáltam kissé, hogy Naturella logóba van csomagolva a megálló. Jó persze, lehet bennem van a hiba.

Viszont állítólag volt olyan busz is, ami le volt belül gyeptéglázva, plusz a hangszórókon madárcsiripelés szólt.

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 14:45:02

Vicces, hogy pont ezt a példát hoztad fel, ugyanis a "nálunk is akad" linknél én is erre a kampányra hivatkozok. :P

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 14:45:42

Amúgy tökre vicces lehetett, megnéztem volna én is....

bys · http://myspace.com/bysman 2008.11.13. 14:50:36

Ááá nem szoktam a linkekere ráklikkelni, mert belekerülnék egy végtelen ciklusba. :D

ad-renalin · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 14:56:52

Ja, ezt az effektust hívják linkteleníthetetlenségnek. :)