A Londonban megrendezett, tízedik Ír Zenei Fesztivál alkalmából egy nagyon jópofa buszreklámmal rukkolt elő a RKCR/Y&R kreatív ügynökség. A „márka energia” – ahogyan ők hívják – jelen esetben egy tangóharmónika, amely számtalanszor felcsendül az ír népzenében, és így tökéletes kapcsot képez az esemény mondanivalójával. A fesztivál egyébként október 24-étől vette kezdetét, és 10 napon keresztül szórakoztatta a nagyérdeműt különféle zenészekkel, énekesekkel, táncosokkal, koncertekkel, workshop-okkal és oktató előadásokkal.
Örülök, hogy egy újabb remek példáját láthatjuk a reklám célú buszmanipulációnak, melyre hazánkban is nagyobb figyelmet kéne fektetniük az ügynökségek! Ügyes próbálkozás azért nálunk is akad, de valljuk be, nem túl sűrűn kapjuk fel a fejünket az efféle élménypontokra.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bys · http://adrenalin.blog.hu 2008.11.13. 12:21:12
Érdekes, hogy elsőre nem nagyon esett le, hogy mitől más ez a buszmegálló, csak azt éreztem, hogy valami furcsa, meg furcsáltam kissé, hogy Naturella logóba van csomagolva a megálló. Jó persze, lehet bennem van a hiba.
Viszont állítólag volt olyan busz is, ami le volt belül gyeptéglázva, plusz a hangszórókon madárcsiripelés szólt.