Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-08 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Élménypont – Világító, animált poszterek

2008-11-08 – Címkék: array



Hamarosan a főváros utcáin is feltűnhetnek azok a különleges világító és animációk megjelenítésére is alkalmas citylightok és óriásplakátok, amelyek az elmúlt év során sikerrel debütáltak Közép Európa különböző nagyvárosaiban Bécstől Varsóig.
A különleges technológia lényege, hogy a kreatívok nem papírra, hanem egy foszforalapú fóliára készülnek, ami elektromos áram hatására fényt bocsát ki. A fólia tehát tulajdonképpen egy magas frekvencián működő foszfor fólialámpa, amelynek tulajdonságai leginkább a neonvilágításhoz hasonlíthatóak. 

A fólia papírvékony, flexibilis és hajlítható, így bármilyen kültéri vagy beltéri felülethez alkalmazható, legyen az henger, vagy bármilyen egyéb térbeli alakzat. A fólia üzemeltetése sem igényel nagyobb felkészültséget, mint egy éjjeli lámpa vagy egy zseblámpa beüzemelése, ugyanis kisebb méretek esetén elemről, nagyobb méretek esetében hálózatról működtethető.  

A legnagyobb áttörés azonban az, hogy nemcsak világíthat a design, hanem egyszerűbb animáció is beépíthető a kreatívba. Az animáció során az egymás után közvetlenül felvillanó mozgásfázisok hatására  az emberi szem mozgást érzékel. Nem csak szövegrészek, de kreatív elemek, logók is nagyobb hangsúlyt kapnak. Az animációk akár billboard méretben is működőképesek. Az egész felület vagy szegmensek, akárcsak a szöveg világíthat, betűk villanhatnak fel egymás után, vonalak rajzolódhatnak ki, és tűnhetnek el. 

A hagyományos outdoor felületek kiválóan alkalmasak a fólia elhelyezésére: óriásplakát, citylight poszter, járműdekoráció és minden olyan outdoor felület, ahol az elektromos hálózat biztosítva van.
A beltéri alkalmazásban is szinte bármi elképzelhető, mert fizikai tulajdonságai erre tökéletesen alkalmassá teszik: nem melegszik és tetszőleges formára stancolható. Így használható displayekbe építve, POS-ként, beltéri dekorációként, kirakat dekorációként. A kisebb formátumok DM-ként alkalmazható, vagy reklámajándékokkal kombinálható.
Bármilyen formában alkalmazva a fóliára készített kreatív különleges és emlékezetes élményt ígér, és garantált, hogy a fogyasztók nem csak észre venni, de tudatosan és figyelemmel nézni is fogják. 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr792684491

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.