Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-07 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Na már most

2008-11-07 – Címkék: array



Elgondolkoztatok már azon, hogy miként tudnátok a legjobban szemléltetni a „most” fogalmát? Bevallom, én ez idáig nem nagyon elmélkedtem a dolgon, de úgy tűnik, hogy most már nincs is rá szükségem. A Sprint, Amerika egyik legnagyobb telekommunikációs cége ugyanis olyan ötletes honlappal rukkolt elő, ami lenyűgözően mutatja be ennek az időhatározónak a sokszínű értelmezését. De miért van erre szükség?

Christian Haas, a Goodby reklámügynökség kreatív igazgatója elárulta, hogy olyat szerettek volna alkotni, ami egyszerűen, de mégis ügyesen demonstrálja a Spirnt új, vezeték nélkül, internetes kapcsolatot biztosító kártyájának a képességeit. A honlap lényegében egy widgetek tucatjaiból álló, interaktív mérőrendszer, amely egy csomó, másodpercre pontos adattal szolgál különféle témában. Nyomon követhetjük a történéseket a populáció változásától kezdve, a liftekben ragadt emberek számán át, a napi transzplantációs műtéteikig. Megtudhatjuk, hogy mi a legtöbbet használt szó a weben, és azt is, hogy hány emailt küldtek a bolygón. Ilyen és ehhez hasonló érdekes infókat láthatunk, egy nagyon szépen megtervezett oldalon, melyhez jó zene és érdekes narráció párosul. Nézzétek hát meg, most vagy soha! :)

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr502684489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2008.11.07. 15:05:20

rájöttem valamire: ha összeadod a karácsonyig hátralévő napokat a megépített házakkal és a kivágott erdőkkel, kivonod a született gyerekek számát és gyököt vonsz az egészből, kijön a liftben ragadt emberek száma!!!! :)
húúú, de jó vagyok :D

Omyg 2008.11.07. 15:06:23

...mostantól ez a saját káosz elméletem
Taps, taps, taps!!!!!! :D