Elgondolkoztatok már azon, hogy miként tudnátok a legjobban szemléltetni a „most” fogalmát? Bevallom, én ez idáig nem nagyon elmélkedtem a dolgon, de úgy tűnik, hogy most már nincs is rá szükségem. A Sprint, Amerika egyik legnagyobb telekommunikációs cége ugyanis olyan ötletes honlappal rukkolt elő, ami lenyűgözően mutatja be ennek az időhatározónak a sokszínű értelmezését. De miért van erre szükség?
Christian Haas, a Goodby reklámügynökség kreatív igazgatója elárulta, hogy olyat szerettek volna alkotni, ami egyszerűen, de mégis ügyesen demonstrálja a Spirnt új, vezeték nélkül, internetes kapcsolatot biztosító kártyájának a képességeit. A honlap lényegében egy widgetek tucatjaiból álló, interaktív mérőrendszer, amely egy csomó, másodpercre pontos adattal szolgál különféle témában. Nyomon követhetjük a történéseket a populáció változásától kezdve, a liftekben ragadt emberek számán át, a napi transzplantációs műtéteikig. Megtudhatjuk, hogy mi a legtöbbet használt szó a weben, és azt is, hogy hány emailt küldtek a bolygón. Ilyen és ehhez hasonló érdekes infókat láthatunk, egy nagyon szépen megtervezett oldalon, melyhez jó zene és érdekes narráció párosul. Nézzétek hát meg, most vagy soha! :)
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Omyg 2008.11.07. 15:05:20
húúú, de jó vagyok :D
Omyg 2008.11.07. 15:06:23
Taps, taps, taps!!!!!! :D