Betöltés...

Magyar márkák:
a Pöttyös Túró Rudi

Részvétel



Néphang

Taggyűlés

adrenalin (286) Adrenalin (45) ambient (224) app (17) array (273) augmented reality (11) autó (24) billboard (14) botrány (10) coca-cola (19) condom (20) dm (10) durex (16) élményhajsza (1004) erotika (20) facebook (35) film (163) foci (12) gerilla (12) heineken (10) heti 1 szex (58) humor (47) ikea (15) internet (65) játék (11) közösségi média (14) kreatív (48) lapszemle (21) mcdonalds (13) microsite (13) mobil (15) nsfw (16) online (25) plakát (13) print (97) profile (29) reklám (878) samsung (10) sör (21) sport (14) szex (12) társadalmi célú (63) trendvekker (66) tv (14) vicces (21) viral (60) vírusfilm (56) vírusvideó (12) volkswagen (11) youtube (12) zene (24) Összes tag

Impresszum

Az ADrenalin olyan marketing - kommunikációs megoldásokat mutat be, amelyek meggyőződésünk szerint egyedileg és/vagy koncepcionálisan fogyasztói márkaélményt generálnak. A blog rendszeresen közöl interjúkat profi kommunikációs szakemberekkel a média minden területéről, foglalkozik egy-egy iparág kommunikációjának trendjeivel, és a legjobb hazai digitális reklámokkal. Célunk, hogy napi áttekintést nyújtsunk a digitális médiák aktuális folyamatairól.

Köszönjük, ha véleményeddel, szavazataiddal hozzájárulsz Te is ehhez a munkához.

Szerkesztőség

– 2008-11-07 – Címkék: array – írta: ad-renalin

Megfulladni tilos tábla

2008-11-07 – Címkék: array



Köztudott, hogy az MTV (Emtíví) az utóbbi időben sorra ontja magából a társadalmi célú, Switch-es oktatóanyagokat. Különféle üzenetei és platformjai mindig jól illeszkedtek a csatorna célcsoportjához és stílusához. Úgy tűnik, hogy egyetlen jónak ígérkező lehetőséget sem szalasztanának el, hogy egy kicsit sokkolják a nagyvilágot. Most újra támadnak.

Soron következő témájuk a tengerszint drasztikus emelkedése, melyre már nálunk is láthattatok egy elrettentő kampányt a Rethink Communications rosszvoltából. A zenei csatorna azonban más megközelítésből próbálta bemutatni ennek a globális problémának a hátrányait. Amszterdam csatornáinak vízébe táblákat tartó kézpárokat helyeztek el, melyekre a következőt írták: „Globális felmelegedés. Ugyan mire ez a nagy felhajtás?

Maga az üzenet önmagában nem különleges, de megtoldva a látvánnyal már egész viccesnek (és persze emlékezetesnek) mondható. Íme egy újabb példa arra, hogy az élménymarketing mennyire fel tud turbózni egy átlagosnak mondható kampányüzenetet.

 


2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://adrenalin.blog.hu/api/trackback/id/tr822684490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2008.11.07. 14:59:59

Lol :)
most már értem, miért süllyed el annyi hajó......
amúgy sztem ez az egyik legjobb ilyen gerillaizé, amit a srácok csináltak
legközelebb megcsinálhatnák, hogy a strandokon kiraknak szanaszéjjel égett, élethű napozókat. az lenne az ózonlyuk téma :D

Endzs 2008.11.07. 15:58:43

Ez tetszik. :)